חדשות בארץ

בני ברק: תינוק בן שבעה חודשים נחנק מבלון

תינוק בן שבעה חודשים מבני ברק נחנק מבלון שהכניס לפיו ונמצא ללא דופק ונשימה. כוחות ההצלה הצילו את חייו, והוא פונה במצב קשה

(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

חייו של תינוק בן שבעה חודשים ניצלו הערב (חמישי) לאחר שנחנק מבלון והגיע למצב בו הוא היה ללא דופק ונשימה. בני משפחתו של התינוק גילו אותו כשהוא ללא רוח חיים בתוך הלול, והזעיקו מיד את כוחות ההצלה.

אשר שלומוביץ, מנכ"ל ארגון 'הצלה' שהגיע ראשון למקום, החל בפעולות החייאה על התינוק, כשבמקביל פרמדיק של מד"א מצליח לחלץ את הבלון מגרונו. פרמדיקים וחובשים ממד"א סיפרו: "כשהגענו ראינו תינוק כבן שבעה חודשים מחוסר הכרה עם קושי רב בנשימה. סיפרו לנו שהוא נחנק בזמן ששיחק בלול שבביתו. מיד התחלנו בפעולות מצילות חיים שכללו עיסויים והנשמה, והתחלנו בפעולות לחילוץ הגוף הזר מקנה הנשימה. בתוך מספר שניות שלפנו מקנה הנשימה בלון שלם, לא מנופח. לשמחתנו, לאחר מכן התינוק החל להתאושש, לנשום באופן עצמאי ולהגיב".

מאמצי ההחייאה אכן הוכתרו בהצלחה, והתינוק פונה באופן מהיר תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים, כשמצבו מוגדר קשה ויציב.

יצוין כי בשנים האחרונות התריע איגוד רופאי הילדים על הסכנה הגדולה שיש בבלונים שנמצאים בהישג ידם של ילדים. הסכנה הגדולה, לדבריהם, היא בעיקר במקרים של קרעי בלון או בלון שאינו מנופח, ועל כן ההנחיה היא לא לאפשר לילדים להשתעשע עם בלונים כאלו עד גיל שמונה ללא השגחת מבוגר.

תגיות:בלוןחנק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה