חדשות בעולם

דאע"ש: "בחירתו של טראמפ תסייע לנו להגדיל את שורות הארגון"

ארגוני הטרור - הטאליבאן, אל קאעידא ודאע"ש - מברכים על בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב. מדוע?

אא

ארגוני הטרור הקיצוניים – הטאליבאן, אל קעאידא ודאע"ש – מברכים על בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. לטענתם, היבחרו של נשיא כה קיצוני יגרור צעירים רבים לעשות מעשי ייאוש ולהתגייס לארגוני הטרור.

בכיר בארגון המדינה האיסלאמית אמר ל'דיילי מייל' הבריטי כי הארגון מברך על בחירתו של טראמפ לנשיאות ארצות הברית, וכי "בטיפשותו ופזיזותו, טראמפ יעורר תנועת נגד של מוסלמים, שאינם קיצונים, שיעברו לצד הקיצוני ויתגייסו לארגוני הטרור".

את הדברים אמר אבו עומאר אל קוארסאני, בכיר בארגון המדינה האיסלאמית באפגניסטאן. "האדם הזה מטורף לחלוטין. שנאתו המוחלטת למוסלמים תהפוך את מלאכת הגיוס לקלה. האמריקנים כרו לעצמם את בורות הקבורה", הוסיף.

דברים דומים אמר איש הדת השיעי הבכיר בעיראק, מוקתא א סאדר. לדבריו, "אי הבחנה בין איסלאם קיצוני ואלים ובין המאמינים, תגרום לקיצוניות רבה ולהתגייסות לארגוני הטרור".

גם ברשתות החברתיות נשמעות התיאוריות שה"טראמפיזם" יגיע לאירופה. בעמודי פייסבוק המזוהים עם תומכי דאע"ש, הועלו תגובות הטוענות כי עלייתו של טראמפ תזרע ייאוש ופחד בין צעירי המוסלמים, והם יתגייסו לשורות המוג'הידין – הטרור. כדי להגביר את התסיסה בקרב הצעירים, מועלים בעמודים אלו סרטונים בהם נשמע הנשיא הנבחר מדבר נגד המוסלמים, כפי שהרבה לעשות במהלך קמפיין הבחירות שלו. 

כזכור, לאורך הקמפיין תקף הנשיא הנבחר את תומכי האיסלאם הקיצוני והבטיח לנצחו כפי שארצות הברית ניצחה במלחמה הקרה. 

תגיות:דונאלד טראמפדאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה