חדשות בעולם

טראמפ לאחר הניצחון: "ניצחתי בזכות בורא עולם"

בליל הבחירות, מיד כאשר התברר הניצחון המפתיע, הרים הנשיא הנבחר טראמפ את ידו לכיוון השמים, כאומר שהניצחון הוא אך ורק בזכות בורא העולם

דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

ג'ק טורקס, הכתב הפוליטי של מגזין 'עמי' המיועד לציבור החרדי בארה"ב, חושף כי הנשיא הנבחר דונלד טראמפ תלה את ניצחונו המפתיע בבורא העולם.

השיחה בין טורקס לטראמפ נערכה במהלך מסיבת הניצחון שערך טראמפ, באולם הכינוסים של מלון הילטון במנהטן.

"בליל הבחירות, מיד כאשר התברר הניצחון המפתיע, ניגשתי לדונלד טראמפ ושאלתי אותו: 'למי אתה מייחס את הניצחון הגדול'"? מספר טורקס. "בתחילה, השיב טראמפ כי 'יש סיבות רבות לניצחון', אלא ששאלתי בשנית: 'מהי הסיבה העיקרית לדעתך?'", ממשיך טורקס בשחזורו. "בשלב זה של השיחה, הצביע טראמפ עם אצבעו כלפי מעלה, לכיוון השמים, כאומר שהניצחון הוא אך ורק בזכות בורא עולם".

יצוין כי לדברי פרשנים פוליטיים, בעוד הקול היהודי באופן כללי בארה"ב נחשב לתומך במפלגה הדמוקרטית, הרי שבציבור החרדי היחס הפוך. בבחירות הנוכחיות בין טראמפ לקלינטון, למעלה מ-70% מהציבור החרדי בארה"ב העניק את קולו לטראמפ.

נוסף על כך, אמש (שני) פורסם כי בעיר ליקווד זכה טראמפ לאחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר לטובתו מאשר בכל מדינת ניו ג'רזי. תושבי ליקווד, שרבים מאוד מהם חרדים, הצביעו עבור הנשיא הנבחר טראמפ בשל הוראתם של רבני העיר וראשי ישיבת הישיבה בליקווד. 

תגיות:דונאלד טראמפבורא עולםניצחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה