חדשות בעולם

טראמפ מרגיע את המפגינים: "אין לכם מה לפחד"

בעקבות ההפגנות הרבות נגד טראמפ בימים האחרונים, הוא יוצא במסר למפגינים: "אין לכם מה לפחד", ומבקש מהאזרחים: "הפסיקו עם האלימות כלפי המיעוטים"

אא

אחרי ארבעה לילות של הפגנות, בהם יצאו המונים לרחובות ארה"ב בקריאות נגד הנשיא החדש דונאלד טראמפ, מנסה טראמפ לצאת אל הציבור במסר של פיוס.

בראיון שהוא העניק אתמול (ראשון בערב) לתכנית '60 דקות' הוא אמר למפגינים נגדו: "אין לכם מה לפחד, אנחנו הולכים להחזיר את המדינה".

הוא יצא במסר גם לבני המיעוטים, בעיקר מוסלמים והיספאנים, זאת בעקבות כך שלאחר הבחירות החלה נגדם אלימות שלהערכת גורמים מסוימים הוכפלה מכפי שהייתה בעבר. "מעציב אותי לשמוע על כך", הוא אמר בראיון, "הופעתי מאוד לשמוע את זה, שנאתי לשמוע את זה. ראיתי תקרית אחת או שתיים וזה נורא. אני אומר 'עצרו את זה'. אם זה עוזר, אומר זאת ישירות למצלמה: 'עצרו זאת'".

לאורך כל השיחה טראמפ היה נשמע יותר שקול מכפי שהיה בזמן הקמפיין. בין היתר הוא הכריז על כך שיגרש באופן מידי בין שניים לשלושה מיליון מהגרים לא חוקיים מהמדינה, זאת לאחר שבמהלך הקמפיין הוא הבטיח שיגרש 11 מיליון מהגרים.

למרות זאת, גם לאחר דבריו של טראמפ, יצאו המונים לרחובות, זה הלילה החמישי ברציפות והפגינו נגד בחירתו. הפגנות נערכו בניו יורק, וושינגטון, לוס אנג'לס, פילדלפיה וסן פרנסיסקו, שם קראו ההמונים: "הילרי היא הנשיאה"  ו- "הוא לא הנשיא שלי". גם ארגוני מהגרים הצטרפו להפגנות וקראו: "אנחנו כאן כדי להישאר", זאת בתגובה להצהרתו בנוגע לגירוש המהגרים.

תגיות:טראמפהפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה