חדשות בעולם

אכזריות לשמה: אם השליכה לרחוב ילד בן שבע, משום ש’הצביע טראמפ’

הבדיחה שהלכה רחוק מדי: מה גורם לאם מטקסס, להשליך את בנה בן השבע מהבית, אל הרחוב הקפוא, בתואנה שבחר בדונאלד טראמפ, בבחירות 'מדומות' בבית הספר?

אא

מה גורם לאם מטקסס להשליך את בנה בן השבע מהבית אל הרחוב הקפוא, לאחר שסיפר לה כי בבחירות הדמה שנערכו בבית ספרו, הצביע עבור דונאלד טרמאפ? אלמלא ידענו שמדובר בתיעוד אמיתי לחלוטין, שרץ ביומיים האחרונים ברשתות החברתיות ועד מהרה הפך לוויראלי – לא היינו מאמינים שתרחיש כזה אפשרי:

על רקע המהומות בשל בחירתו של דונאלד טראמפ לנשיאה ה-45 של ארה"ב, הכל יכול להיות. כן, גם 'בדיחה' אכזרית על חשבון ילד תמים, שבשעת לילה מאוחרת מצא עצמו זרוק ברחוב המקפיא, עם שלט בידו: "אמי זרקה אותי מהבית בגלל שהצבעתי טראמפ".

האם צילמה את בנה האומלל שצרח ובכה בדמעות שליש, בזמן שאילצה אותו לקחת את המזוודה שהוכנה מראש, ולצאת מהבית. 'אנחנו לא מצביעים לדונאלד טראמפ כאן. תביא את המזוודה, וצא החוצה', אמרה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.

הילד פרץ בבכי נסער, ולא ידע את נפשו מרוב מצוקה. אך האמא המשיכה לצלם, גם כאשר הילד עמד על הכביש עם המזוודה והשלט, ולא הצליח להירגע מבכיו. רק לאחר שהסרטון הועלה והופץ ברשת, שוטרים הגיעו לזירה ותחקרו את האם – אך זו טענה ב'תמימות' כי מדובר בבדיחה ותו לא.

ולמרות שגולשים רבים ביקשו להעניש אותה על התנהגותה האכזרית כלפי בנה, לפי שעה מתקשה המשטרה להחליט האם היא ראויה לעונש על מעשה זה או לא.

הילד שניות לפני שהוא נזרק מהבית הילד שניות לפני שהוא נזרק מהבית

 

בדרך החוצה, בוכה בכי קורע לבבדרך החוצה, בוכה בכי קורע לב

תגיות:הוריםבחירותדונאלד טראמפילדיםמזעזע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה