חדשות בעולם

טראמפ: "שואף להביא לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני"

נשיא ארה"ב דונאלד טרמפ ציין בראיונות לתקשורת כי הוא שואף להיות זה שמביא לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני במהלך כהונתו, ומה הוא מציע?

(צילום: שאוטרסטוק)(צילום: שאוטרסטוק)
אא

האם הנשיא הנבחר דונאלד טראמפ יעשה מאמץ מיוחד כדי לפתור את הסכסוך הישראלי- פלסטיני? על פי התבטאויות שהוא השמיע מספר פעמים בסבב ראיונות שהעניק לכלי התקשורת בארה"ב, ניתן לראות שזהו בהחלט הכיוון. במהלך הראיונות הוא התייחס למגוון נושאים, וביניהם לסכסוך הישראלי-פלסטיני, בנוגע אליו הוא אמר שהוא מקווה להביא לסיומו במהלך תקופת כהונתו.

בראיון ל'וול סטריט ג'ורנל' הגדיר הנשיא החדש את הסכסוך המדובר כ"מלחמה שלעולם לא נגמרת", ואף אמר שהוא מקווה להיות זה שיביא לסיומה. "זה ההסכם האולטימטיבי. כאדם שעושה עסקאות הייתי רוצה לעשות את העסקה הבלתי ניתנת להשגה, למען האנושות", ציין.

עוד מוקדם מכדי לצפות להיכן יובילו ההבטחות, אך זה המקום לציין כי לאורך כל קמפיין הבחירות הביע טראמפ תמיכה בישראל. לפני שבוע הוא גם הודיע כי אם ייבחר לנשיא הוא יעביר את שגרירות ארה"ב בישראל מתל אביב לירושלים כסימן להכרה אמריקנית בריבונות הישראלית. המקרה היחיד בו הביע הסתייגות כלשהי היה כשציין (במהלך הקמפיין) שהוא רוצה לבוא לשולחן המשא ומתן של הסכסוך היהודי פלסטיני כמתווך ניטרלי.

תגיות:טראמפישראלפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה