חדשות יהדות

מחר זה יקרה: שלומי שבת מצטרף לשבת העולמית. "אני נרגש מאוד מהפרויקט"

המהפכה העולמית נמשכת, ואיש בל ייעדר. גם לא הסלבס: הזמר שלומי שבת שנחשף לפרויקט השבת העולמית, והתחבר לרעיון שעומד מאחוריו – ישמור את השבת ביחד עם מיליוני היהודים בעולם, ובסופה אף יקיים הבדלה קולקטיבית בצרפת

אא

מחר זה יקרה: הזמר המוערך שלומי שבת, שנחשף לפרויקט 'השבת העולמית' והתחבר בכל מאודו לרעיון העומד מאחוריו – מנוחה, אחדות והתנתקות טוטאלית מהחומר – מצטרף לפרויקט.

אמנם מדובר לדידו בצעד גדול ומשמעותי, צעד שהוא מאוד מתרגש לקראתו, אך השבת אינה זרה לו. בביתו נוהג הזמר לערוך קידוש מדי שבוע בשבוע, הופעות בשבת הן מחוץ לתחום ("לא מופיע, ואין סיכוי שאני אופיע אי פעם בשבת") ומעיד על עצמו כמי ש'ככל שמתבגר, הולך ומתחבר'. "כל שבת אנחנו עושים קידוש. אני והמשפחה שלי, עם ילדיי וגרושתי שתחיה", סיפר שבת בראיון שנעשה עמו ב-Ynet. "זה מאחד בקטן את המשפחה שלי. בגלל זה אני נרגש מהפרויקט הזה, שמאחד את כל היהודים בעולם. אנחנו באמת זקוקים לביחד הזה. להידבק ולאהוב האחד את השני.

"וחוץ מזה, שבת היא דבר מאוד קדוש בשבילי בשנים האחרונות. אני הולך ומתחבר יותר ויותר, ככל שאני מתבגר".

באלפי מוקדים בארץ ובעולם נערכים כבר לקראת המעמד המרגש. בכיכר רבין תתקיים קבלת שבת ייחודית נוסח ר' שלמה קרליבך, באודסה – תתקיים הפרשת חלה המונית, ראשי הקהילות היהודיות בניו יורק יערכו עונג שבת מיוחד, ואילו בפריז – אליה נוסע גם שלומי שבת עם הזמר החרדי ישי לפידות – תיערך הבדלה המונית מרגשת.

כשנשאל שבת מדוע בחר לקיים את השבת דווקא בפריז, צרפת השיב: "הצרפתים כולם, והיהודים במיוחד, עברו שנה מאוד קשה. לכן, אין יותר טוב מלבוא ולשמח אותם שם. אני ממש מרגיש שליחות, ומאוד מתרגש".

תגיות:שלומי שבתשבת עולמית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה