חם ברשת

הצדק יצא לאור: בוטל האישום נגד החרדי שמכר אלכוהול

רפי פרלשטיין מכר בקבוק יין לבחור שהגיע לחנות, אלא שאז גילה שזהו סוכן של המשטרה שבא להפליל אותו. השבוע הוא זוכה מכל אשמה

(צילום: מתוך פייסבוק)(צילום: מתוך פייסבוק)
אא

סוף טוב: בימים האחרונים נודע על כך שבית המשפט החליט לבטל את כתבי האישום נגד רפי פרלשטיין, אשר הואשם בכך שמכר משקה אלכוהול לצעיר שאינו בן 18.

סיפורו של פרלשטיין החל כאשר הוא עבד בשעות הפנאי בחנות מכולת קטנה בירושלים. על כך הוא סיפר: "יום אחד נכנס בחור עם זקן, דתי, שכל מי שהיה רואה אותו היה נותן לו 20+ , לרוע מזלי הוא היה בן 17 ושמונה חודשים. מדינת ישראל שלחה בחור כמעט בן 18, עם זקן (ברור למה) כדי שיכשיל אותי הקטן, אזרח צעיר וחסר ניסיון. הוא קנה בקבוק יין מרלו שעולה 19.90 שקלים.

כן, בקבוק יין זול עם 13% אלכוהול שנמצא כמעט בכל בית חרדי. לקנות בקבוק זול על ידי בחור שנראה חרדי והרבה מעבר לגילו, בקבוק בהכשר הבד"ץ ועוד ביום רביעי בצהריים (תחילת הקניות לשבת) למה שאני חשוב שמשהו שונה?"

אלא שעד מהרה מצא את עצמו פרלשטיין כשהוא מואשם על ידי הפרקליטות במכירת אלכוהול לקטין. בעקבות כך הוא שאל: "האם אין מקום להנחה לצעיר שמעולם לא פשע וזו עבירת שוגג ראשונה ועוד נגרמה על ידי המשטרה? זה לא שהלכתי ושגיתי, אלא המשטרה הפילה אותי בתחכום. אני הבעיה של המדינה הזאת? אין פה פושעים לטפל בהם?"

השבוע, כאמור, זוכה פרלשטיין מכל ההאשמות. הוא גם סיפר כי עוד לפני כניסתו לאולם בית המשפט הודיע לו עורך הדין: "השופטת וגם הפרקליטות קראו את המקרה והבינו שאין פה תיק. אתה משוחרר".

תגיות:תביעהרפי פרלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה