חדשות יהדות

הרה"ג אברהם יוסף על אביו זצ"ל: "כל תלמידיו של אבא, והם מאות אלפים - חייבים לו"

במסגרת יום שידורים מיוחד במלאת שלוש שנים לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, התבטא היום (ד') הרה"ג אברהם יוסף בנו ואמר כי מילד קטן ועד מבוגר "כל תלמידיו של אבא, והם מאות ואלפים - חייבים לו". "להתנתק לרגע מספר? זה היה כואב לו", משחזר הרב בהתרגשות גואה

הרה"ג ר' אברהם יוסף שליט"א (צילום מסך)הרה"ג ר' אברהם יוסף שליט"א (צילום מסך)
אא

במסגרת יום שידורים מיוחד במלאת שלוש שנים לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, התבטא היום (ד') הרה"ג אברהם יוסף בנו ואמר כי מילד קטן ועד מבוגר "כל תלמידיו של אבא, והם מאות ואלפים - חייבים לו".

הרב שיתף את זכרונותיו מבית אבא ("הבית הזה הפך להיות הבית של כלל ישראל, ויאיר את עיני ישראל") ומהנהגותיו הברוכות, וכך אמר: "כמה אני חייב לאבא...אני הבאתי תלמידים מהישיבה שלי אליו, ובאיזו חביבות הוא היה מדבר אליהם ומעודד אותם לגדול בתורה ויראת שמיים". בתוך הדברים נזכר הרב באותם ילדים קטנים שהגיעו להתברך אל מרן זצ"ל, ובזכות ליטוף שליטף אותם על ראשם – בחרו ללמוד בישיבה, כשבגרו.

"להתנתק לרגע מספר? זה היה כואב לו", משחזר הרב בהתרגשות גואה, ומוסיף: "לראות איך אבא היה ספון וטמון לכתוב את חיבוריו... הוא היה מתעורר בליל שבת, והיה צריך להשאיר עבורו את האור דולק מערב שבת, כדי שיוכל ללמוד תורה. ובמוצאי שבת, לאחר השיעור בלוויין, הוא היה יושב וכותב את כל מה שהרחיב במשך השבת, בכדי שיהיה זיכוי הרבים".

כעת, מסביר הרב, המשימה מוטלת עלינו – להמשיך במסורת, ולהיות שותפים לעשייה הענפה של מרן זצ"ל. "המשימה שלנו היא להיות ממזכי הרבים. השותפות הזו היא הביטוי הכי מוחשי לזיקה עם אבא", אמר הרב.   

תגיות:הרב עובדיה יוסף זצוק"ליארצייטהרב אברהם יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה