חדשות בארץ

רוצח דפנה מאיר נידון למאסר עולם

המחבל בן ה-16 שרצח את דפנה מאיר בכניסה לביתה ירצה מאסר עולם וישלם 1.75 מיליון שקלים. נתן מאיר: "קשה להיות שמח"

אא

בית הדין הצבאי גזר היום (ד') עונש של מאסר עולם ופיצויים בגובה של 1.75 מיליון שקלים, על המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד.

במהלך המשפט הורשע המחבל  ובית הדין טען כי העונש הראוי לו הוא שלילת חירותו לכל החיים. בהתאם לכך הוא המליץ לכל ועדה או גורם שידון בעתיד בעניין שחרורו, להימנע משחרור מוקדם. בית הדין גם המליץ לממש את תקופת המאסר לגמרי, כלומר – מאסר עד יום מותו. 

כזכור, הרצח של דפנה מאיר הי"ד התרחש לפני מעט פחות משנה, כאשר היא צבעה את המשקוף בפתח ביתה בעתניאל. המחבל בן ה-16 ניגש אליה מאחור ונעץ את הסכין בראשה. לאחר מכן הוא התחבא מאחורי השיחים וברח. בתום מסע חיפושים אחריו הוא נמצא בביתו והובא לחקירה בה הודה ברצח ואף סיפר כי בימים שקדמו לפיגוע הוא צפה בטלוויזיה הפלסטינית והחליט שברצונו לבצע פיגוע. היום, כאמור, נגזר עליו מאסר עולם.

נתן מאיר, אלמנה של דפנה הגיב לגזר הדין: "קשה להיות שמח או להביע קורת רוח. קיוויתי שלא תינתן טיפת חמלה לאדם שעשה מעשה כזה ונחה דעתי שזה ככה. היה איזה שלב שאביו של הרוצח ביקש חמלה על בנו. אמרתי לשופטים שחמלה מגיעה לצד הנפגע, לא לצד הפוגע. אדם שמבקש חמלה על הבן שלו אחרי שעשה מעשה כזה, החינוך שלו קלוקל. אם חס וחלילה הייתי עומד במקומו, הייתי מבקש להעניש את בניי באופן החמור ביותר. רוצחים לא צריכים להסתובב בינינו".

תגיות:דפנה מאיררצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה