חדשות בעולם

מנהל FBI בדימוס: "קלינטון זו משפחת פשע"

התבטאות חריפה ויוצאת דופן כלפי ביל והילארי קלינטון, נרשמה השבוע מפיו של ג'יימס קלסטרום - מנהל לשעבר ב-FBI, שטוען כי משפחת קלינטון היא 'משפחת פשע' כדבריו, וכי לא בכדי נפתחה חקירת הדואר האלקטרוני של הילארי

הילארי קלינטון (צילום: shutterstock)הילארי קלינטון (צילום: shutterstock)
אא

התבטאות חריפה ויוצאת דופן כלפי ביל והילארי קלינטון, נרשמה השבוע מפיו של ג'יימס קלסטרום - מנהל לשעבר ב-FBI, שטוען כי משפחת קלינטון היא 'משפחת פשע' כדבריו, וכי לא בכדי נפתחה חקירת הדואר האלקטרוני של הילארי.

את הדברים השמיע קלסטרום בראיון שנעשה עמו ברדיו עם המנחה ג'ון קאטסימטידיס, ובין היתר כינה את הילארי כ'שקרנית פתולוגית שחלילה לנו מלשים בבית הלבן', והפנה אצבע מאשימה לכיוונה של היועצת המשפטית לורטה לינץ', בטענה שהיא הגורמת לטיוח העובדות בחקירת המיילים של הילארי. "הבעיה כאן היא שהחקירה הזו לא הייתה חקירה אמיתית, כי הם אף פעם לא כללו בה את חבר המושבעים. והסיבה שהם מעולם לא צרפו את חבר המושבעים, ואני בטוח בזה, היא שלורטה לינץ' הייתה שותפה".

לרשימת ההאשמות של קלסטרום מצטרף גם ה-FBI ומנהיגו הנוכחי ג'יימס קומי. לדבריו, הסוכנים זועמים על מה שהם רואים בשטח, אבל זעמם נחסם בחומה בצורה, על ידי הדרג העליון. "עצם העובדה שחקירה חדשה נפתחה נגדה, מראה כי יש מספיק סיבות טובות להעמיד את גברת קלינטון לדין. מהן הסיבות האמיתיות לפתיחת החקירה עדיין לא יודעים, אבל כפי הנראה יש כאן משהו חמור במיוחד, שאסור בתכלית לעבור עליו לסדר היום", אמר קלסטרום.

תגיות:בחירותארצות הבריתטראמפקלינטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה