חדשות בארץ

מרגש: בן השבע נפגש עם הכבאים שהצילו אותו מהדירה הבוערת

שריפה שפרצה לפני כחודש בדירה בביתר עילית, איימה לגבות את חייו של רפאל בן השבע, ששהה בה. "זיהיתי ילד קטן מקופל בתנוחה עוברית, חלש מאוד. הוא ניסה לנשום ולחש: 'תצילו אותי'", סיפר הכבאי עמית ביטון. ביום חמישי האחרון, נפגש רפאל הקטן עם הכבאים, והודה להם בכל ליבו - על שהצילו את חייו

רפאל עם הכבאים הגיבורים שהצילו אותו (צילום: כבאות יו"ש)רפאל עם הכבאים הגיבורים שהצילו אותו (צילום: כבאות יו"ש)
אא

נס גדול התרחש לפני כחודש בביתר עילית, כאשר כבאים שפרצו אל תוך דירה בוערת – הצליחו לחלץ מתוכה את רפאל בן השבע, שמפאת העשן הסמיך והכבד שמילא את הדירה, לא הצליחו הוריו למצאו.

אמו של רפאל סיפרה כי המשפחה הייתה בביקור שגרתי אצל הסבא והסבתא, כשלפתע ריח כבד של עשן היכה באפם. כשפתחה את הדלת, גל עשן אדיר פרץ פנימה ומילא את הדירה באופן כזה שאיש לא ראה מה מימינו ומשמאלו.

בניסיון להבין היכן הוא נמצא, צעקו ההורים בשמו של רפאל – אך הילד 'נעלם'. מאוחר יותר, כשהגיעה הכבאית לדירה, והכבאים נכנסו בזה אחר זה פנימה, התחוורה להם גודל הסכנה שבזירה. "נכנסנו לדירות וסרקנו את החדרים, ופתאום באחת הדירות שמעתי קול מהמטבח: 'אני כאן, תצילו אותי'", שחזר הכבאי עמית ביטון. "זיהיתי ילד קטן מקופל בתנוחה עוברית, חלש מאוד, שמנסה לנשום. עטפתי אותו בשמיכה, ומיד הוצאתי אותו החוצה".

כתוצאה מהעשן הכבד, שאף רפאל עשן רב, ופונה לבית החולים במצב קשה. במשך למעלה משבוע היה מורדם וחובר אל מכונת הנשמה, ורק כעבור שבוע נוסף בבית החולים – חזר לעצמו, ושוחרר.

ביום חמישי האחרון הגיע רפאל לתחנת כיבוי האש בעיר והודה לכבאים הגיבורים - על שהוציאו אותו מהזירה הבוערת, בדיוק בזמן.

רפאל בתחנת הכיבוי (צילום: כבאות יו"ש)רפאל בתחנת הכיבוי (צילום: כבאות יו"ש)

הדירה ממנה חולץ רפאלהדירה ממנה חולץ רפאל

תגיות:כבאותאשהצלהנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה