חדשות בארץ

צ’רלי אזריה: "אלאור נראה חזק אבל הוא שבור מבפנים"

"אלאור בן 19, הוא ילד. המטפל שלו אמר שאם המשפט הזה יימשך, הפגיעה שלו תהיה הרבה יותר חמורה"

צ’רלי ואלאור אזריה (צילום: פלאש 90)צ’רלי ואלאור אזריה (צילום: פלאש 90)
אא

צ'רלי אזריה, אביו של החייל אלאור אזריה, טוען כי אם יימשך המשט, הפגיעה הרגשית באלאור תהיה חמורה ביותר.

בשיחה עם חדשות ערוץ 2, אומר האב: "חמישה חודשים שאני נלחם מול התקשורת, מול מערכות החוק, זה לחץ אדיר. אני נמצא במאבק של החיים שלי, יום יום. היום אני מרגיש שאני בקרב על המשפחה שלי ועל הבן שלי".

אביו של החייל אלאור טוען כי יש קשר משמעותי בין המשפט של בנו לבין האירוע המוחי שעבר. "המשפחה אצלי התפרקה. אלאור הוא ילד. אמנם הוא נראה חזק, אבל הוא שבור מבפנים. הוא מופנם, הכל פנימה מחזיק. המטפל שלו אמר שאם המשפט הזה יימשך, הפגיעה שלו תהיה הרבה יותר חמורה".

צ'רלי זועק: "אני פונה כרגע לראש הממשלה, לרמטכ"ל. תפסיקו את הביזיון הזה, זה ממש קרקס. לא צריך להיות חוקר מנוסה כדי לראות שמנסים לתפור תיק לבן שלי. אני מבין בחוק, אני מבין מה זה עדים, ואני רואה את האי צדק שקורה בבית הדין".

''אני לא יודע למי לפנות", אומר האב בכאב עצום. "אני דורש ועדת חקירה, שיבדקו את ההתנהלות של המשפט. קחו פרוטוקולים, לא צריך להבין במשפט בשביל לראות את זה".

אזריה מוסיף ומשמיע טענות קשות על הדרג הבכיר של מערכת הביטחון, שהרשיעו את החייל בטרם חקירה בסיסית. "הוא לא הורשע, אבל רואים, מרגישים, הולכים לפי רוח המפקד כרגע. ברגע שהשר, הרמטכ"ל, קבע משהו, כולם הולכים על פי רוח המפקד". הוא מוסיף ומאשים את התנהלות המדינה והצבא לאורך המשפט: "אף אחד לא התקשר אלינו, אף מש"קית ת"ש לא באה לשאול אותו אם הוא צריך משהו. מי שמחזק אותו זה רק המשפחה. זה עוול. אני שלחתי חייל להילחם על המדינה, לא אני שלחתי אותו לחברון".

תגיות:משפטאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה