חדשות יהדות

עדות מצמררת מהפיצוץ במנהטן: "אלוקים הציל אותנו, בזכות שמירת השבת"

קידוש ה' גדול נעשה על ידי דניאל פרץ, בעליה של חנות מראות וריהוט במנהטן, שהתראיין לכלי התקשורת האמריקניים במסיבת עיתונאים שקיים המושל אנדרו קואומו, וסיפר קבל עם ועדה כי עובדיו ניצלו מהפיצוץ, רק בזכות ששמרו שבת

דניאל פרץ במסיבת העיתונאים (צילום מסך)דניאל פרץ במסיבת העיתונאים (צילום מסך)
אא

קידוש ה' בלב מנהטן: במהלך מסיבת עיתונאים שקיים המושל אנדרו קואומו לאחר הפיצוץ שאירע בעיר, וגרם לפציעתם של רבים - דניאל פרץ, הבעלים של חנות וגלריה לריהוט בעיר, קידש שם שמיים כאשר הכריז קבל עם ועדה, כי עובדיו ניצלו אך ורק בזכות העובדה שמירת השבת.

פרץ סיפר כי בשל היותו אדם שומר תורה ומצוות, העסק שלו סגור בשבתות, והיות והאירוע התרחש בליל שישי, מדובר בנס כפול ומכופל. "אין לי ספק שאלוקים שמר עלינו מלמעלה", אמר פרץ בהתרגשות, וסיפר כי רק ביום ראשון, כשהגיעו עובדיו לגלריה, וגילו את הנזק הרב שנגרם לה – הבין את גודל ההשגחה שהייתה עליהם.  

"אני רוצה לומר לכם, אל תתנו למחבלים להפחיד אותנו. אם הם מפחידים אותנו, לאן אנחנו אמורים ללכת?", אמר פרץ, המתגורר מזה 30 שנה בארה"ב. "אני כאן בגלל הטרור שהתרחש בישראל. עכשיו לאן אנחנו נלך? נחזור לישראל? בכל מקום זה אותו דבר. אז אל תתנו למחבלים להפחיד אף אחד, במיוחד תושבי ניו יורק", אמר.

בהמשך מסיבת העיתונאים הודיע המושל כי בכוונתה של המדינה לפצות את בעלי העסקים, על הנזקים שנגרמו להם בשל הפיצוץ.

תגיות:הרוגיםפיצוץשבתנסמנהטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה