מעניין

נס השביעייה של האם מלונדון: "הרופאים הציעו לי להיפטר מארבעה"

כשנכנסה להריון, נודע לבובי מקוואיי כי ברחמה היא נושאת, לא פחות ולא יותר – שבעה עוברים. "כל הרופאים שנבדקתי אצלם, המליצו לי לעשות הפלה ולהיפטר לפחות מארבעה ילדים", משחזרת בובי. "אמרו לי שהסיכוי שהם יוולדו בריאים הוא קלוש, וש'טוב ציפור אחת ביד, משתיים על העץ'". ואיך נראית השביעייה כיום?

אא

לפני כשנה, הופיעה בטלוויזיה האמריקנית משפחה מיוחדת במינה של זוג הורים, ושבעה (!) ילדים, שנולדו בשנת 1997 – בלידה אחת ויחידה, ועוררו הד תקשורתי נרחב בשל סיפורם הייחודי.

כשנכנסה להריון, נודע לבובי מקוואיי כי ברחמה היא נושאת, לא פחות ולא יותר – שבעה עוברים. "כל הרופאים שנבדקתי אצלם, המליצו לי לעשות הפלה ולהיפטר לפחות מארבעה ילדים", משחזרת בובי. "אמרו לי שהסיכוי שהם יוולדו בריאים הוא קלוש, וש'טוב ציפור אחת ביד, משתיים על העץ'".

"היו לנו הרבה התלבטויות", מסביר בעלה של בובי, קני. "בכל זאת, זה לא קל לגדל כל כך הרבה ילדים בו זמנית. כסף וסבלנות הם מצרך יקר היום, ולא היינו בטוחים שאנחנו מסוגלים לעמוד בהשלכות שמצב כזה מזמין".

אלא שלמרות הכל, בצעד יוצא דופן ואמיץ במיוחד, החליטו בני הזוג לקחת את הסיכון ולא להפיל אף אחד מן העוברים.

באורח נסי, ובניגוד לתחזיות הפסימיות - הצליחו כל שבעת התינוקות לשרוד, ו'הוכיחו' לעולם כולו שכשה' רוצה, הכל יכול להיות.

התקשורת דאז עקבה אחר התינוקות, ובני הזוג מקוואיי התארחו באינספור תוכניות, והתראיינו באינספור במות במדיה הכתובה. לפני שנה, כשחגגה השביעייה לבית משפחת מקוואיי, יום הולדת 18, הופיעו כולם בתוכנית טלוויזיה שכמות הצפיות בה הגיעה ללמעלה מ-10 מיליון.

בשלב מסוים בתוכנית, פרצה בובי בבכי נוגע ואמרה: "אני מתרגשת לראות אותנו ככה היום, כשאני נזכרת בכל מה שעברנו יחד. השמחה, העצב, ההתמודדות. זו מתנה גדולה מאלוקים שאנחנו נמצאים כאן ביחד היום".

תגיות:לידההריוןריבוי ילדיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה