חדשות יהדות

האלמן התארס עם גיסתו: "זו מסירות נפש מצידה"

לפני כחודש וחצי התאלמן האברך נועם כהן מרעייתו אסתר רינה, ואמש התארס עם אחותה הצעירה. "ברור לי שאין תפילות ששבות ריקם"', הוא אומר

אא

לפני כחודש וחצי הסעיר סיפורם המצמרר של משפחת כהן, את כל מי שנחשף אליו – אסתר רינה, אישה צעירה, בת 23 בסך הכל, אם לשלוש בנות, חלתה במחלה הנוראה והייתה מאושפזת במצב קשה מאוד. נועם, בעלה, יצא בקריאה נרגשת, לכל מי שיכול – לקרוא תהילים ולקבל קבלות טובות לרפואתה, אך הקב"ה רצה אחרת, ומספר ימים לאחר הפרסום יצא הבעל בהודעה כאובה, בה הוא הודיע בצער על פטירתה של רעייתו, וקיבל עליו דין שמים באהבה.

דומה כי לא היה מי שלא כאב את כאבו של האלמן הצעיר, אך כגודל הצער, כך היה גודל השמחה, כאשר נודע אתמול (שלישי) על כך שנועם סגר שידוך עם אחותה הצעירה של אסתר רינה – רחל, אשר מעתה תהיה אם לבנותיו – אחייניותיה.

בראיון שהעניק כהן ל'בחדרי חרדים' הוא סיפר על כך שהשידוך הוצע עוד בימי השבעה, על ידי גיסו. לדבריו: "זה לא היה קל, אבל ידעתי שחייבים להמשיך הלאה ולהתמודד עם הניסיון שהקב"ה נתן לי".

לאחר סיום השלושים, קיים נועם שיחה עם הוריה של רחל, והוחלט כי הם יצאו לפגישות, בדיוק כמו בשידוך רגיל, והוא גם סיפר: "יצאנו לפגישות רשמיות לחלוטין, כמו כל שידוך אחר. כי אומנם הכרתי אותה כמה שנים קודם, אך מעולם לא היה בינינו דיבור".

והוא גם מעריך ומוקיר את כלתו החדשה: "היא ידעה שמדובר בלהפוך לאמא לשלוש בנות, אבל ממש נתנה את הרעיון מעצמה, וזה הגיע מתוכה, מבפנים, באמת הכי ברורה. זו מסירות נפש מצדה, ממש , ואין על כך מילים מלבד הודיה להשם יתברך".

ונועם ביקש לציין: "בזמן התפילות על אשתי ז"ל עשיתי ככל יכולתי, לאחר שנפטרה היה ברור לי שתפילות אינן שבות ריקם, אך היה לי קשה להסביר זאת. עכשיו אנו נוכחים לדעת שהן פעלו, אני מרגיש חייב לכל עם ישראל, כי התפילות הן אלו שנתנו לי כוח להתמודד".

תגיות:אירוסיןנועם כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה