מעניין

מרגש: המורה חלה בסרטן. 400 תלמידיו שרו מחוץ לחלון ביתו, כדי לשמחו

מחווה מרגשת בארה"ב: 400 תלמידי תיכון מהעיירה נשאוויל שבטנסי, החליטו לשמח בדרך קצת אחרת את המורה שלהם – בן אליס, לאחר שזה חלה לאחרונה במחלת הסרטן ובגינה החל להופיע בתדירות פחותה יותר ויותר, בבית הספר

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מחווה מרגשת בארה"ב: 400 תלמידי תיכון מהעיירה נשאוויל שבטנסי, החליטו לשמח בדרך קצת אחרת את המורה שלהם – בן אליס, לאחר שזה חלה לאחרונה במחלת הסרטן ובגינה החל להופיע בתדירות פחותה יותר ויותר, בבית הספר.

את המחווה היפה יזם בית הספר (בו משמש אליס כמורה ללטינית) בצעד ספונטני למדי, והסיע את 400 תלמידיו וצוות המורים של בית הספר – היישר אל ביתו של אליס, שקצת הופתע למשמע ה'רעש' המחריש אוזניים שבקע מחוץ לחלון ביתו.

היו אלו קולותיהם של תלמידיו והקולגות שלו, שהחליטו לשיר יחד שירי 'אמונה', ולחזק את ידיו ורוחו של המורה, למען יחלים מהרה ממחלת הסרטן. 16 מיליון צפיות גרף התיעוד הזה שהועלה לרשת, עד כה, בו נראה אליס 'מאושר' במיוחד, כשהשקיף על הנעשה מחוץ לחלון ביתו, ואף הצטרף אל השירה המרגשת.

בן אליס מתבונן מחלון ביתו, על 400 תלמידי בית הספר ששרים לכבודובן אליס מתבונן מחלון ביתו, על 400 תלמידי בית הספר ששרים לכבודו

תגיות:תלמידיםבית ספרמורהסרטןמחווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה