חדשות בארץ

יום שחור בכבישי הדרום: שלושה הרוגים בתאונות דרכים

הקטל בדרכים: שני בני אדם נהרגו בשעות הצהריים וארבע שעות לאחר מכן נהרג אדם בן 30 בתאונה על יד צומת ערערה. תשעה נפצעו, מתוכם ארבעה באורח קשה

התאונה בדרום (צילום: דוברות כבאות והצלה נגב)התאונה בדרום (צילום: דוברות כבאות והצלה נגב)
אא

שתי תאונות מחרידות התרחשו היום (שני) בכבישי הדרום. בשעות הצהריים התרחשה תאונה בין שני כלי רכב בכביש מרהט לכיוון טראבין. מותם של שני פצועים נקבע בשטח, האחד תושב רהט, והשני תושב באר שבע. בתאונה גם היו שני פצועים שפונו לבתי החולים – האחד במצב קשה מאוד, והשני במצב בינוני.

מאוחר יותר, לקראת הערב, התרחשה תאונה נוספת בכביש 80, בסמוך לצומת ערערה. בתאונה נהרג גבר כבן 30 ונפצעו תשעה נוספים, מתוכם ארבעה באורח קשה, שתי ילדות באורח בינוני, והיתר באורח קל.

רונן גריזק, חובש בכיר במד"א, שהגיע לזירת התאונה סיפר על המראות הקשים: "במרכז הכביש ראינו רכב עולה באש, הפוך ומעוך לחלוטין. במרחק של כ-100 מטר עמד רכב נוסף מעוך. על הכביש שכבו פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק שמותו נקבע  לאחר ניסיונות החייאה בזירה".

בנוסף לתאונות שהתרחשו בדרום, אירעו במהלך היום גם תאונות נוספות. בתאונה אחת נדרס בבאר שבע ילד בן 11 שרכב על אופניו. בתחילה אובחן מצבו כקשה, אך כאשר הגיע לבית החולים, השתפר מצבו והוגדר קל עד בינוני, ואילו בצפת נפצעה ילדה כבת שבע באורח קשה. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי היא הלכה עם אביה על המדרכה, ולפתע עלה רכב על המדרכה ופגע בה.

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מניין ההרוגים מתחילת השנה עומד על 258 בני אדם. זאת בזמן שמניין ההרוגים בתקופה המקבילה אשתקד עמד על 253 בני אדם.

תגיות:הקטל בדרכיםתאונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה