פעילות הידברות

גם אתם יכולים...לעזור למישהו למצוא עבודה!

יודעים שמקום העבודה שלכם מחפש עובדים חדשים? מאמינים שמקום העבודה הזה מתאים לאנשים שומרי מצוות? הנה ההזדמנות שלכם לעזור לעוד יהודי להתפרנס

אא

בכל פעם כשהידברות מפרסמת מודעת דרושים, אנחנו מוצפים בפניות נואשות של אנשים שאין להם את הידע והניסיון הדרוש - אבל, כמו טובע הנאחז בקש, הם שולחים קורות חיים בכל זאת. רבים מכירים את הסיטואציה הזו: אנשים דתיים שרוצים לעבוד בסביבה הולמת מתקשים לא פעם במיוחד במציאת עבודה.

אנחנו, למרבה הצער, לא יכולים להעסיק את כל הפונים אלינו. אבל אתם, הגולשים שלנו, יכולים בהחלט לעשות מצווה גדולה בכך שתעזרו ליהודי אחר למצוא עבודה.

איך תעשו זאת? פשוט. בין אם אתם עובדים בבית ספר, במעון, במשרד או במפעל – בכל מקום מחפשים לעיתים עובדים חדשים. יודעים שמקום העבודה שלכם מחפש תגבור? חושבים שמקום העבודה מתאים לאנשים/נשים שומרי מצוות? בבקשה, שלחו לנו פרטים ונפרסם את המשרה כאן. כך נפתח סוג של 'גמ"ח משרות' של גולשי הידברות, ללא כוונת רווח ונטו לשם שמיים.

אחת לשבוע, בימי שלישי, נעלה פוסט מיוחד שיכלול הצעות עבודה מתאימות לדתיים שנשלחו דרך הגולשים שלנו. מי יודע? אולי תזכו שדרככם תהיה פרנסה למשפחה שלמה.

את הצעות העבודה (הצעות בלבד! לא נפרסם בפוסט מודעות של מחפשי עבודה, כי אין לדבר סוף) ניתן לשלוח ל: maayan@htv.co.il

תגיות:עבודהדרושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה