חדשות בארץ

אסון קריסת החניון: חיפושים בלתי פוסקים אחר הלכודים

באתר הבנייה בו קרס החניון בתל אביב, נמשכים החיפושים אחר הלכודים. במקום הותקנה תאורת שטח, ומאות מחלצים פועלים כדי להגיע אל חמישה לכודים, אשר קיים חשש לחייהם

(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

לא מעט שעות חלפו מאז קריסת החניון התת-קרקעי בתל אביב, אך עדיין לא עלה בידם של כוחות החילוץ לאתר חמישה מן הלכודים אשר נקברו תחת ההריסות. בשעות אלו פועלים כוחות החילוץ בחשיכה, באמצעות זרקורים, גנרטורים ואתים, כדי לנסות לאתרם.

לפי דברי צה"ל, כוחות החילוץ יודעים את מיקומם המשוער של שניים מהנעדרים, הודות לכלבי יחידת עוקץ שאתרו אותם, אך טרם ניתן להגיע אליהם פיזית. עוד נודע כי כארבע שעות לאחר ההתמוטטות נוצר קשר עם חלק מהלכודים, אך לאחר מכן הוא אבד.

העוסקים במלאכת האיתור בשעה זו הם כוחות פיקוד העורף הכוללים מאות חיילים, שהצטרפו לעוד כ-160 לוחמי אש וקצינים שפעלו במקום מאז שהתחילו פעולות החילוץ. לצדם נמצאים במקום גם כוחות גדולים של מד"א אשר ערוכים להגיש סיוע רפואי.

אל"מ איציק גיא, ראש מחלקת תכנון בפיקוד העורף, דיווח על כך שבאתר הותקנה תאורה, כיוון שניתן לשער שהחיפושים יימשכו עוד מספר שעות, אל תוך הלילה. לדבריו: "עדיין לא הצלחנו להגיע לכמה לכודים, ואנחנו מקווים שהם בחיים. זה אירוע מורכב והשטח מאוד דינמי וזה יכול לקחת זמן ארוך".

בקריסת החניון נהרגו בשעות הבוקר שני בני אדם, אשר זהותם עוד טרם ידועה, ונפצעו 24, מתוכם 23 באורח קל ואחד באורח בינוני.

תגיות:אסוןלכודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה