חדשות בארץ

תינוק חדש במשפחה? מהיום תוכלו לרשום אותו למשרד הפנים, מבלי לצאת מהבית

רשות האוכלוסין משיקה תוכנית חדשה שנכללת ב'חבילת לידה', ובאמצעותה תוכלו לרשום את ילדכם החדש על ידי מילוי טופס אינטרנטי, חינמי וקליל, שיחסוך מכם את כל הטרחה שבהגעה הפיזית, ללשכותיה

צילום מסך יוטיוב צילום מסך יוטיוב
אא

כשמגיח תינוק חדש לעולם, למעט מספר תעודת הזהות שמונפק לו על ידי משרד הפנים כבר בחדר הלידה - נדרשים הוריו לשלל ביורוקרטיות מעייפות, בין היתר רישום בלשכת האוכלוסין של משרד הפנים, הדורש המתנה בתורים ארוכים ומייגעים, זמן נסיעות וחניה ועוד.

אלא שכעת משיקה רשות האוכלוסין תוכנית חדשה שנכללת ב'חבילת לידה', ובאמצעותה תוכלו לרשום את ילדכם החדש על ידי מילוי טופס אינטרנטי, חינמי וקליל, שיחסוך מכם את כל הטרחה שבהגעה הפיזית.

טופס זה כולל לא רק את רישומו של הרך הנולד במשרד הפנים כי אם גם בקשת תעודת לידה, וספח חדש לתעודת הזהות שלכם, שיכלול גם את שמו של הילד החדש. על מנת למלא את הטופס, עליכם לפנות לאתר האינטרנט של רשות האוכלוסין וההגירה, ולמלא בו את הפרטים החסרים כגון מס' הזהות של הרך הנולד, שמכם הפרטי, הודעת הלידה שנמסרה לכם מבית החולים, ופרטי התקשרות עמכם.

מרגע קבלת הבקשה, תישלח לכתובת שציינתם התעודה הרלוונטית – תוך שני ימי עבודה בלבד. עם זאת, האופציה המסורתית נשארת בעינה, לאותם שיעדיפו להגיע ללשכות האוכלוסין, ולהמתין בתור. 

 

תגיות:לידההריוןמשרד הפנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה