חדשות בעולם

מוביל הקמפיין החדש של טראמפ על היהודים: "פרחחים בכיינים"

גרושתו של סטיבן בנון, שמונה השבוע למנהל הקמפיין החדש של טראמפ - פותחת את תיבת הפנדורה, וחושפת את יחסו של בעלה לשעבר כלפי היהודים: "כמה פעמים שמעתי אותו אומר שהוא לא אוהב יהודים. הוא קרא להם 'פרחחים בכיינים, וסירב שנרשום את בנותינו לבית ספר בלוס אנג'לס בתואנה ש'יש שם מדי הרבה יהודים'"

אא

בשבוע שעבר מונה סטיבן בנון למוביל הקמפיין החדש של טראמפ, לאחר שקודמו הכזיב והסתבך בפרשיות לא ראויות עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ונשיא אוקראינה לשעבר, ויקטור ינקוביץ'. אולם נראה כי צעד זה של מינוי בנון עשוי לאיים על יחסיו של טראמפ עם היהודים, לאור תצהיר שמסרה גרושתו של בנון בבית המשפט, שנים ספורות קודם לכן.

הגרושה, מארי לואיס פיקארד, טענה כי בעלה לשעבר התבטא באוזניה פעמים רבות כי 'אינו אוהב יהודים', ואף סירב בהתנגדות נחרצת לרשום את בנותיהם לבית ספר יוקרתי בלוס אנג'לס, היות ו'יש שם יותר מדי יהודים', כדבריו. "לא פעם שמעתי אותו אומר שהוא לא אוהב את הדרך שבה מגדלים הורים יהודים את ילדיהם, להיות 'פרחחים בכיינים'", סיפרה פיקארד ואף תיארה בפרוטרוט את 'תרחיש האימה' שהציג בנון באוזניה, לאחר שגילה כי מבנה בית הספר בו ילמדו בנותיהם – היה בעברו מבנה בית כנסת.

"הנושא הזה הטריד אותו כל כך, עד שהוא פסל את בית הספר כ'מועמד' ראוי בגללו", כתבה פיקארד והמשיכה לגולל את סיפור המסע לבחירת בית ספר 'ראוי'. "כשהגענו לבית ספר אחר, הוא לא התבייש, ושאל את מנהל בית הספר מדוע ישנם כל כך הרבה ספרים על חנוכה, בספרייה".

תגיות:יהודיםנשיאארה"בטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה