חדשות בעולם

אמינותו של טראמפ נסדקת. חובותיו: 650 מיליון דולר

חמישה שבועות לפני תחילת הבחירות המקדימות, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ זוכה למכה נוספת המטילה את אמינותו בספק

דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

מכה נוספת לטראמפ: אמש (מוצאי שבת) פרסם ה'ניו יורק טיימס' תחקיר אודות מצבו הכלכלי של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ. מן התחקיר עולה כי חובותיו של טראמפ נאמדים בסכום של כ-650 מיליון דולר, סכום שאמנם הינו זעום ביחס לנכסיו הנאמדים במיליארדי דולרים, אך הוא סודק את אמינותו של טראמפ, שהצהיר במהלך הקמפיין כי סכום החובות שלו הוא מחצית מכך.

המדובר בחובות הכוללים את סך החברות שברשותו, כך שהניסיון לאמוד את המספר המדויק איננו ישים מלכתחילה, אך די בסכום זה כדי ללמוד על התמונה בכללותה.

עוד מגלה התחקיר כי עסקים שונים הנמצאים בבעלותו של טראמפ נסמכים על מקורות מימון שעומדים בניגוד למשנתו הכלכלית של המועמד כפי שהציג זאת בנאומיו בשבועות האחרונים, כך שקיימת סתירה בין משנתו הכלכלית לבין האופן בו מתנהלים עסקיו בפועל.

ב'ניו יורק טיימס' מציינים כדוגמה כי 'בנק אוף צ'יינה', הבנק המרכזי של סין, הלווה 950 מיליון דולרים עבור בניית בניין משרדים במנהטן, בנין הנמצא בבעלות חלקית של טראמפ, זאת בשעה שסין הואשמה לא אחת במהלך מסע הקמפיין של טראמפ.

בעיתון ציינו כי בפועל קיים קושי לעקוב אחר נכסיו של טראמפ, שכן רק לעיתים רחוקות הוא מחזיק בבעלות גם על הבניין וגם על הקרקע, וברוב המקרים רק באחד מהשניים.

טראמפ ידוע בהתבטאויותיו נגד מגדרים באוכלוסיה האמריקנית. לפי נתוני מכון המחקר PEW מהשבוע שעבר, 85% מהמצביעים האפרו-אמריקנים מתכוונים להצביע למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, ורק 2% טענו כי יצביעו לטראמפ.

מסע הבחירות של טראמפ נמצא בתקופה האחרונה בשפל, וכי על פי סקרים מעודכנים בארצות הברית הוא נמצא בפיגור במספר מדינות מפתח בהן הוא חייב להשיג רוב על מנת להיבחר.

תגיות:דונאלד טראמפחובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה