חדשות בארץ

חמאס: המחבל שניסה להתפוצץ ברכבת הקלה התנהג באופן ’אנושי’ ו’אציל’

המחבל שניסה לפוצץ מטעני צינור ברכבת הקלה בירושלים מוצג בעיתון הרשמי של חמאס כאדם אציל נפש, שנמנע מלבצע פיגוע כיוון שראה ילדים ברכבת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

העיתון הרשמי של חמאס 'פלסטין' מתאר את המחבל עלי אבו אל-חסן כאדם אנושי ונדיב, שנמנע לבצע פיגוע ברכבת הקלה בירושלים בגלל שהיו בה ילדים.

העיתון מציין כי המחבל התחנך על ערכי המאבק ולא על ערכי רצח ומוות כפי "מתחנכים חיילי הכיבוש". עוד נכתב כי "במעשיו, עלי אבו אל-חסן הביע מסר לפיו הוא בעלי האדמה, וכי הוא בוחר את הדרך של המאבק האנושי האציל בהתמודדות עם כוח חזק ממנו המאמץ דרך של הרג ושליטה באחרים. למרות שהעם הפלסטיני נתון לטרגדיות ולדיכוי, עלי אבו אל-חסן נהג באנושיות".

לפני חמישה שבועות, בי"א בתמוז (17.7) עלה עלי אבו אל-חסן על אוטובוס 'אגד' באזור תלפיות, הגיע למרכז העיר, ירד ברחוב יפו החל ללכת ברגל לאורך פסי הרכבת עד שהגיע לתחנת הרכבת יפו-קינג ג'ורג', עמד מאחורי התחנה והתלבט היכן לבצע את הפיגוע.

בתיקו של המחבל היו שלושה מטעני צינור מחוברים, אליהם הודבקו מסמרים וברגים, והם היו טבולים ברעל עכברים. בתיק נמצאו גם שני סכינים ומכשיר פלאפון, כאשר התכנון האכזרי של המחבל היה לבצע פיגוע משולב באחד הקרונות של הרכבת הקלה.

בחסדי השם, מאבטחי הרכבת הקלה הבחינו בו והוא עורר את חשדם. המאבטחים ביצעו בדיקה בתיקו, הבחינו במטעני הצינור, הרחיקו את האזרחים והזעיקו את המשטרה. 

תגיות:חמאסרכבת הקלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה