חדשות בארץ

הנקמה בטרור: מאיר התחתן עשרה חודשים לאחר שנפצע אנושות בפיגוע

מאיר נפצע קשה בפיגוע, השתקם, ואתמול, עשרה חודשים לאחר הפיגוע, התחתן. "זאת הנקמה הקטנה בטרור", אמר החתן

אא

חתונה מרגשת נערכה אתמול (רביעי) מול חומות העיר העתיקה בירושלים. החתן הוא מאיר פבלובסקי, שנפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בקריית ארבע לפני עשרה חודשים, עם בחירת לבו קטיה.

בתחילת אוקטובר האחרון דקר מחבל פלסטיני את פבלובסקי (31) בגבו כמה פעמים, בעת שהיה בדרכו לבית הכנסת בחברון. פבלובסקי, שנפצע קשה, פונה במהירות לשער המערבי של קריית ארבע, קיבל טיפול רפואי ראשוני, ובהמשך הועבר לחדר הטראומה של בית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבו אנוש ונשקפת סכנה לחייו.

מאיר פבלובסקי הוא גר צדק, בנו המאומץ של הסופר אהרון גרנות. מאיר נפצע אנושות, ובאורח ניסי החלים מפציעתו. כעבור מספר ימים מהפיגוע הוא שוחרר לביתו, וכבר ביום השיחרור הוא התייצב בזירת הפיגוע ובירך: "ברוך שעשה לי נס במקום הזה". לאר מספר ימים חזר שוב למקום שבו נדקר, והציע נישואים לזוגתו קטיה, אף היא עולה מאוקראינה.

"זאת הנקמה הקטנה בטרור", אמר החתן אתמול לאחר החופה. זאת הנקמה הקטנה, במירכאות, בטרור שעברנו. ובעזרת ה' אנחנו נלך ונתחזק. אנחנו מאוד שמחים שזכינו לבנות עוד משפחה אחת ועוד תא אחד בישראל".

רגע מרגש נרשם כאשר העד בחתונה היה לא אחר משוקי גלבוע, שזכה לכינוי 'הגיבור מקרית ארבע'. גלבוע איבד לפני מספר שבועות את עינו בעת שנפצע קשה כשהסתער על המחבל שרצח את הלל-יפה אריאל הי"ד.

תגיות:טרורפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה