חדשות בארץ

הסטריית הסלמונלה: חברות נוספות מסירות מוצרים מהמדפים

פרשיית הסלמונלה מסתעפת: 'מעדני מיקי' הודיעה כי נמצא חשש להימצאות ליסטריה בסלמון הקפוא ו'טחינה בראכה' הסירה מהמדפים את מוצרי החלבה

(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

הסטריית הסלמונלה נמשכת: אחרי גילוי הסלמונלה בקורנפלקס, הזיהום בסלטי שמיר ושינויי הטעם במוצרי אסם ושטראוס, חושפות כעת חברות נוספות את העובדה שקיימת סכנה במוצריהן.

חברת 'רושדי תעשיות מזון', יצרנית המותג 'טחינה בארכה', הודיעה על הסרת מוצרי החלבה בארכה והלאל מן המדפים, וזאת בשל חשש לזיהום בתהליכי הייצור שלהם. בחברה הדגישו: "אין ראיות להימצאות סלמונלה במוצרים, אך הוחלט בתיאום עם משרד הבריאות לנקוט במשנה זהירות, באחריות מוגברת ולבצע קריאה להחזרה יזומה".

מותגי בארכה והלאל החשופים לסכנה נמנים על סדרות בתאריכי התפוגה הבאים: מתאריך תפוגה 13.417 עד 20.4.17; מתאריך תפוגה 18.5.17 עד 22.517; מתאריך תפוגה 21.6.17 עד 23.6.17, ומתאריך תפוגה 21.7.17 עד 7.8.17.

בחברת בראכה הדגישו: "אנחנו פועלים לאיסוף מוצרי החלבה מהתאריכים הנ"ל, וקוראים לכל צרכן שרכש את המוצר מסדרות מוצרי החלבה שציינו לא לצרוך אותו, ולפנות למוקד שירות הלקוחות".

במקביל לכך פרסמה גם חברת מעדני מיקי הודעה כי נמצא חשש להמצאות חיידק ליסטריה מונוציטוגנס במוצר סלמון מעושן קפוא באריזות 500 גרם ברקוד 7290006736086 תאריך ייצור 07/07/16 תאריך פג תוקף 03/03/17.

בחברה הדגישו כי מדובר בסלמון המשווק למוסדות בלבד, והם גם טענו: "המוצר נמצא תקין בבדיקות מעבדה שנערכו ביום הייצור, טרם שחרורו ממפעלנו. מבדיקה שערכנו אצל לקוחותינו בשוק המוסדי אשר רוכשים מוצר זה, אנו למדים כי הוא אינו נמצא עוד אצל הלקוחות. למרות זאת, במידה וקיים לקוח שהמוצר ברשותו הוא מתבקש שלא לצרוך אותו ולפנות לחברה".

תגיות:סלמונלהמעדני מיקיבארכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה