חדשות בארץ

השוטר שנפצע בינוני: "ילדיי בכו כששמעו שהמחבל נעצר"

רמי רביד, שוטר ואב לשניים, נפצע באורח בינוני מפיגוע דקירה לפני שנתיים ושמונה חודשים. אתמול הותר לפרסום כי הדוקר נעצר על ידי השב"כ

רמי רביד (צילום: משטרת ישראל)רמי רביד (צילום: משטרת ישראל)
אא

מוחמד יונס עלי (21), תושב עבידיה שבאזור בית לחם שביצע את פיגוע הדקירה ב-23 בדצמבר 2013 בכיכר אדם שבבנימין נעצר לאחרונה על ידי שירות הביטחון הכללי, צה"ל ומשטרת מחוז ש"י - כך הותר אתמול (שני) לפרסום.

על פי הודעת השב"כ, ב-23 בדצמבר 2013 החליט מחמד יונס עלי לשים קץ לחייו הקשים ולבצע פיגוע. הוא רכש סכין מטבח ועלה על מונית לכיוון בית לחם. כאשר עבר בכיכר אדם שבבנימין, הבחין בשוטר העומד על הכביש, התקרב לעברו, דקר אותו דקירה אחת בגבו ונמלט.

שנתיים ושמונה חודשים אחרי הפיגוע נעצר המחבל, והשוטר הפצוע קיבל על כך הודעה מגורמי הביטחון. "אני יודע כמה השב"כ, המשטרה והצבא התאמצו כדי למצוא אותו. הם פעלו בצורה יוצאת דופן", אמר השוטר והודה לגורמי הביטחון על מאמציהם.

בשיחה ל'ישראל היום' סיפר רביד כי "ילדיי בכו כששמעו שהמחבל נעצר". הוא חזר לעבודתו חודשיים וחצי אחרי הפציעה, אך עבר לתפקיד מינהלי בתחנת בנימין, שבה שירת קודם לכן. "בכל יום שאני עובר בכיכר אדם הכל חוזר אלי, סיפר, "כשהתפרסם שהמחבל נתפס, הכל חזר שוב, בצורה עוצמתית יותר, כאילו זה קרה היום".

רביד, אב לשניים, נפצע באורח בינוני מדקירתו של המחבל, ועד היום, שנתיים ושמונה חודשים אחרי הפיגוע, הוא עדיין  מתמודד עם הנזקים הגופניים וממשיך בטיפולים. "זו היתה פציעה לא קלה", הוא אומר, "המשטרה עזרה לי בצורה יוצאת דופן, ליוו אותי ועדיין מלווים אותי בכל דבר".

מהשב"כ נמסר כי "שירות הביטחון הכללי ימשיך לפעול, בכל האמצעים שברשותו, לסיכול פיגועים ולמיצוי הדין עם מפגעים גם בחלוף זמן מביצוע הפיגוע". 

תגיות:שוטרמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה