חדשות בעולם

קידוש ה’: המתנדב החרדי הצליח לאתר זוג קשישים נעדרים, ’במקרה’

מתנדב בשם אשי קליין נתקל בתנועה חריגה בכבישי בולטימור. מתוך סקרנות ותחושת בטן כי 'יש דברים בגו' – החליט לעצור את הרכב לבדיקה, ועד מהרה נוכח לדעת כי לא טעה: הקשיש שנהג ברכב, ואשתו שישבה לצדו – הוגדרו כנעדרים שנשקפה סכנה לחייהם

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

קבוצה של מתנדבים חרדים עובדת בימים האחרונים בשיתוף עם משטרת בולטימור – על איתורה ולכידתה של כנופיית פורצים, שהסבה נזק רב לעשרות מכוניות באזור החרדי של העיר.

אחד המתנדבים, אשי קליין שמו, קידש שם שמיים ברבים כאשר במסגרת הסיור הלילי 'הקבוע' שלו בחיפוש אחר הגנבים, הבחין לפתע בתנועה יוצאת דופן וחשודה בכביש: רכב שנסע במהירות איטית למדי, והסתובב 'חסר מנוח' הלוך ושוב, בין הסמטאות.

מתוך סקרנות ותחושת בטן כי 'יש דברים בגו' – החליט קליין לעצור את הרכב לבדיקה, ועד מהרה נוכח לדעת כי לא טעה: הקשיש שנהג ברכב, ואשתו שישבה לצדו – האם לא אחרים מאשר זוג שהוגדר על ידי המשטרה המקומית כנעדר שנשקפת סכנה מיידית לחייו.

מסתבר שהזוג האומלל בסך הכל איבד את דרכו חזרה הביתה. קרוב לוודאי שהיות ומדובר בשעת לילה מאוחרת – לא נמצא מי שיגיש להם עזרה, ולכן סבבו במכוניתם 'ללא מטרה מוגדרת', במשך שעות. לדברי נציג המשטרה המקומית - אלמלא נמצאו בני הזוג על ידי המתנדב, המקרה יכול היה להיגמר בכי רע. (במאמר מוסגר יצויין שלא ידוע האם בני הזוג הלכו לאיבוד בשל שכחה האופיינית לגיל זה, אולם קרוב לוודאי שזוהי הסיבה).

תגיות:נעדריםמתנדביםקידוש השם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה