מעניין

נס בפלורידה: הצנחן נפל מגובה רב, שבר איברים רבים - אך שרד

צנחן בן 34 בשם דמיאן לירוי, נפל ממצנח הרחיפה שלו בעת שהתכוון לעשות סיבוב אווירי מגובה של 150 רגל (קרוב ל-50 מטרים). הנפילה הטראגית הסתיימה בשבירת גב, ירך, אגן, שלוש צלעות ונקב בריאה, אך כנגד כל הסיכויים - ניצח הכל, ושרד

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מקרה מסעיר במיוחד תועד השבוע במצלמה חובבנית, ושודר לאחר מכן בערוצי החדשות המקומיים בארה"ב: צנחן בן 34 בשם דמיאן לירוי, נפל ממצנח הרחיפה שלו בעת שהתכוון לעשות סיבוב אווירי מגובה של 150 רגל (קרוב ל-50 מטרים). הנפילה הטראגית הסתיימה בשבירת גב, ירך, אגן, שלוש צלעות ונקב בריאה – אך כנגד כל הסיכויים, ניצח הכל, ושרד. "זה היה יום פשוט מושלם לספורט האהוב עליי", משחזר לירוי. "לפני הנפילה, הכל הלך חלק לגמרי. כשהגעתי לסיבוב אירעה תקלה במנוע, והבנתי שאני כבר לא מסוגל לנווט ולשלוט במצנח אז החלטתי לקפוץ רגע לפני שיהיה מאוחר מדי".

את ההחלטה לקפוץ קיבל לירוי רגע לפני שהמצנח שלו התרסק אי שם בתוך סבך של עצים סמוכים. מי שהצליח לתעד את רגעי האימה ההם היה אנדרו ולדו, שמהר מאוד הבין את המהלך שעומד להתרחש, ותוך כדי צילום צעק: "הוא קופץ, הוא הולך לקפוץ".

לאחר סדרת ניתוחים שעבר במרכז הרפואי 'סנט מרי', לירוי מרגיש טוב יותר ואומר: "אני מאמין שזה נס שאני חי היום", הוא אומר. "ההחלטה לקפוץ הייתה הטובה ביותר שקיבלתי בחיי, ואני מקווה שהסיפור שלי יהווה השראה לאנשים אחרים, כיצד לנצל את החיים בצורה טובה יותר וכיצד להתבונן על כל רגע ורגע בהם, בצורה חיובית. כי שום דבר בחיים שלנו, לא באמת מובן מאליו".

צפו בתיעוד המסעיר: 

 

 

 

תגיות:סכנהצניחהספורט אתגרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה