חדשות בעולם

למה נטשו הורים את בנם בן השנתיים לבדו למשך שעה וחצי?

שוטרים באריזונה מצאו ילד בוכה ומלוכלך בחצר הבית – כשאף אחד לא משגיח עליו. ההורים, מסתבר, עזבו אותו לבדו לשעה וחצי כדי...לשחק פוקימון גו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שוטרים רגילים להתמודד עם סיטואציות מוזרות, אבל סיטואציה כזו היתה יוצאת דופן גם בניסיונם העשיר של שוטרי מחוז פינאל במדינת אריזונה, ארה"ב. באותו בוקר, הם קיבלו טלפון דחוף מאדם שביקש מהם לבוא לבדוק את בית השכנים שלו: "אני רואה פעוט קטן בחצר הבית, בוכה וצועק, ולא נראה שיש מי שמשגיח עליו", נאמר בדיווח.

השוטרים הגיעו למקום ומצאו בחצר פעוט יחף בן שנתיים, לבוש טיטול וחולצה בלבד, מלוכלך ומותש למראה. הפעוט ניסה לשווא להיכנס לבית, וקול בכיו הרקיע שחקים.

השוטרים פרצו לתוך הבית וערכו חיפוש, אך לא מצאו את הוריו של הילד – או כל אדם אחר. לבסוף, הם איתרו מספר טלפון שנראה כמשתייך לאביו של הילד. כשהתקשרו למספר הזה, ענה קול קצר רוח. "מצאנו את הילד שלך נטוש", דיווחו לו השוטרים. "אז מה", הגיב האב, וניתק את השיחה.

קצת לאחר מכן הגיעו ההורים הביתה. בהתחלה הם ניסו לטעון שרק עזבו את הילד ישן לזמן קצר כדי למלא דלק, אבל עד מהרה הם הודו באמת: הם הותירו את הילד לבדו בבית למשך למעלה משעה וחצי כדי לשחק ב'פוקימון גו', משחק הסמרטפון האינטראקטיבי שכבש את העולם. "הם אמרו שהם נסעו במכוניתם בכל האזור, בניסיון לאתר פוקימונים", אמר השריף המקומי.

"המשטרה שלנו, כמו גם תחנות משטרה אחרות, הזהירה שוב ושוב שאנשים צריכים לשמור כל כללי בטיחות כשהם משחקים במשחק הזה, אבל מעולם לא דמיינו שהורים יוכלו לנטוש ילד כדי ללכת לשחק פוקימון גו", הוסיף השריף. "זה פשוט בלתי נתפס".

 

תגיות:נטישהפוקימון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה