חדשות בארץ

מרגש: 250 ילדים חולי סרטן, השתתפו במחנה נופש בנתניה

250 ילדים חולי סרטן השתתפו השבוע במחנה נופש באחד המלונות בנתניה – יוזמה ברוכה של ארגון 'לב מלכה' האמון על סיוע לילדים החולים במחלה איומה זו. היה חשוב לנו לדאוג לילדים שמאושפזים בבתי החולים בפריפריה, שלא בכל יום זוכים להזמנות מהסוג הזה", אמרו מנהלי הארגון

אא

250 ילדים חולי סרטן השתתפו השבוע במחנה נופש באחד המלונות בנתניה – יוזמה ברוכה של ארגון 'לב מלכה' האמון על סיוע לילדים החולים במחלה איומה זו. מטרת המחנה, שכלל שלל אטרקציות שכל ילד אוהב, נועדה להשכיח מהילדים את הכאב והסבל הרב שהם חווים מדי יום, ולספק להם 'מרווח לנשימה' מהמחלה הארורה.

רוב רובם של הילדים הגיעו מבתי חולים בפריפריה – צעד שהוחלט מבעוד מועד, על ידי חברי צוות הארגון. "היה חשוב לנו לדאוג לילדים שמאושפזים בבתי החולים בפריפריה, שלא בכל יום זוכים להזמנות מהסוג הזה – ימי כיף ומחנות נופש, מטעם ארגונים שדואגים לילדים חולי סרטן", אמרו מנהלי הארגון.

אז איך מתארגנים לנופש כזה ברמה הטכנית? את הנופש ליוו חמשת האמבולנסים מטעם הארגון, כשהם מצוידים היטב ומוכנים להתמודד עם כל סוג של בעיה, אך ברוך ה', לא היה צורך בשימוש בהם. בנוסף, מטבח בית המלון סיפק ארוחות כשרות ומזינות, תוך שהוא מתאים את המתכונים למצבו הבריאותי של כל ילד וילד. ואת הטון נתנו מתנדבי הארגון המסורים, שלא משו מהילדים ויזמו פעילויות מעניינות ומהנות למכביר, בעבורם. "מאוד התרגשנו לראות את הילדים כשעל פניהם נסוך חיוך מלא שמחה", אמר יו"ר הארגון, הרב אהרן אברמן. "ההנאה הגלויה שהם זכו לה, הוא מחזה שבני המשפחה והצוות הרפואי לא נתקלים בו מדי יום. אני שמח שהצלחנו להשכיח מהילדים, ולו לרגעים, את ההתמודדות היומיומית שלהם עם המחלה הקשה".

תגיות:חולי סרטןילדיםנופשבית חוליםפריפריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה