סמארטפונים ואינטרנט

הכירו את הפיצ’ר החדש של Waze שיסייע לא לשכוח ילדים ברכב

בעקבות שורת האסונות הלא נתפסים, תשיק Waze פיצ'ר חדש שיזכיר לכם בסיום הנסיעה לא לשכוח את היקר לכם מכל

אא

Waze מנסה את כוחה במניעת הטרגדיה הבאה:  אפליקציית הניווט הפופולארית ביותר בישראל מתגייסת אף היא כדי להתמודד עם מכת השכחה של ילדים בכלי רכב.

החברה הודיעה כי מתכוונת להשיק פיצ'ר חדש, המתריע לנהג בסיום הנסיעה לבדוק כי כל הנוסעים ירדו מהרכב. ניתן יהיה לשנות מדי פעם את הגדרותיו של הפיצ'ר, ואת נוסח ההודעה שלו. מדובר באפשרות חשובה שתמנע מצב שהנהג יתרגל להודעה ויתעלם ממנה.

מן החברה נמסר כי היא תעשה כל מאמץ למהר עם גרסת הניסוי של הפיצ'ר, ולהשיק אותו באחד העדכונים הקרובים של החברה.

Waze מצטרפת בכך למספר חברות שמפתחות אמצעים טכנולוגיים ואפליקציות כדי למנוע את האסונות הכבדים הנובעים משכחת ילדים ברכב.

אפליקציית בייבי רימיינדר - זוהי אפליקציה חינמית זו מזהה הפסקה בנסיעה ושולחת לנייד הודעות קוליות משולבות רטט. הצלצול והרטט ייפסקו רק כאשר ההורה יתייחס. התייחסות כזו מחייבת היזכרות בסיבה לצלצול/רטט: הילד שלקחתם, האם הורד מהרכב?

אפליקציית בייבי סייף  - אפליקציה חינמית השולחת הודעת תזכורת בשעות קבועות (8:30, 9:00) בימים בכל ימות השבוע, מלבד בשבת.

אפליקציית בימבה – אפליקציה המתחברת אל הבלוטות', ובה תצטרכו להודיע שיש תינוק ברכב. לו יצאתם מהרכב תקבלו שלוש התרעות לנייד. במידה והן לא ייענו, תישלח הודעת חירום לנייד של ההורה ולניידים של אנשי קשר שנבחרו מראש.

על פי נתוני ארגון 'בטרם', בין השנים 2009 ל-2014 דווחו בתקשורת על כ-293 מקרים בהם נשכחו ילדים בכלי רכב שונים, כש-15 מהמקרים הסתיימו במות הילד, כאשר באורח בלתי נתפס חמישה ממקרי המוות אירעו בקיץ האחרון.

ביום שישי האחרון נפטרה התינוקת חנה רינה פלדמן, בת שנה ורבע, מביתר עילית, שבוע קודם לכן נפטרה התינוקת באר הורוביץ, בת תשעה חודשים, באזור התעשיה ברהט. לפני כחודש נשכחו ברכב אחים: פעוט בן שנה ושמונה חודשים ופעוט כבן שלוש באחד מיישובי המועצה האזורית אל קסום בנגב. בתחילת הקיץ נשכח התינוק אליה וינגוט ברכב באשדוד. בכל המקרים נקבע מותם של הילדים, בשל הטמפרטורות הגבוהות ששוררות ברכב נעול בימות הקיץ.

תגיות:אפליקציהשכחת ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה