לאישה

מכתב לבת ישראל, זו שנלחמת בכל כוחה

"אני יודעת שקשה לך מאוד עכשיו ואת נלחמת בשיניים. היצר הרע לא מרפה ממך. הוא לא עוזב. הוא יודע שאת חזקה, אז הוא נלחם. ואז את מתחזקת, ושוב נשברת קמה ונופלת. מרטיבה בדמעות את הכרית בלילה, ואולי גם ביום..." – מכתב מרגש ומעודד מלב אל לב, לכל בת באשר היא

אא

את, אחותי היקרה, ביתו של מלך מלכי המלכים,

אני יודעת כמה קשה לך לשמור על הצניעות ושמירת נגיעה, לא לדבר עם גברים וכמובן לא להתמסר לבחורים... אני רואה את הקושי שלך זועק מהנשמה...

אבל רציתי לספר לך אחות שלי, אני יודעת שלמצוא את האחד שלך נראה לך רחוק ומרגיש עוד המון זמן ונראה נצח, ואת חושבת לעצמך: 'איך אפשר לשמור ולהיזהר לנצח?', אבל נשמה קדושה, דעי לך שהנצח הזה שאת מרגישה, זה לא נצח, זה זמן שעובר וחולף מהר כמו הרוח, ואם תסתכלי לאחור - תראי איך הזמן עובר מהר ואת בקושי מרגישה אותו.

הנצח הזה, שאת מרגישה עכשיו, שאת מחכה לאחד שלך, למישהו שיאהב, יחבק ויתמוך - הנצח הזה יסתיים בסוף!

אבל את יודעת מה לא יגמר? העולם הבא שלך. הרגעים האלה, שבהם את נאבקת לשמור על הצניעות שלך, כל קושי שאת מתגברת, כל ניסיון שאת שומרת ועוברת - את בונה לך נצח נצחים אמיתי!

אני יודעת שקשה לך מאוד עכשיו ואת נלחמת בשיניים. היצר הרע לא מרפה ממך. הוא לא עוזב. הוא יודע שאת חזקה, אז הוא נלחם. ואז את מתחזקת, ושוב נשברת קמה ונופלת. מרטיבה בדמעות את הכרית בלילה, ואולי גם ביום... אבל כשיגיע הזמן – את תכירי את האחד האמיתי שלך, שישמור ממך נגיעה, שיכבד ויעריך אותך, ושירצה להתחתן איתך.

(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)

אחרי שהוא יקדש אותך בחופה, ותהיה לכם נגיעה ראשונה - את לא מבינה איזו תחושת סיפוק תרגישי! תרגישי נסיכה אמיתית! יודעת למה? כי לא נתת לזמן ולקושי לשבור אותך. חיכית. לא התמסרת ולא נגעת. שמרת את עצמך לבעלך! לא נתת לאף אחד לגעת בך. זה היה קשה ולא פשוט בכלל, אבל את הצלחת! אחרי כל המאבקים, את תגיעי ליום החתונה טהורה וקדושה. את תרגישי מה זו נגיעה ראשונה ותרגישי בעננים! וזו תהיה תחושת הסיפוק הכי גדולה שתרגישי כל ימי חייך!

דעי לך, בעלך לעולם לא ישכח את זה (גם אם הוא לא יגיד לך מילה בנושא).

חשוב שתדעי, גם אם טעית ונפלת ונכשלת, אצל בורא עולם, תמיד אפשר לחזור בתשובה, תמיד יש אפשרות לבקש סליחה. את רק צריכה כל הזמן לרצות להתחזק ולא להישבר...

וגם אם נשברת – לקום, ולא להתייאש, או כמו שרבי נחמן אומר: "אין ייאוש בעולם כלל".

אחות, תשמרי על עצמך מכל משמר! תכבדי ותעריכי את עצמך! אל תתני לאף גבר לגעת בך לפני שהתחייב לך מתחת לחופה כדת משה וישראל, כי את יהלום, שערכו לא יסולא בפז!

תתפללי על זה המון, ותמיד תזכרי, שרק בזכות התפילות וההתקרבות לאבא שבשמים - בעזרת השם תכירי את בעלך בזמן שהכי מתאים לכם.

אני יודעת שקשה לך, ומכירה היטב את התחושה הזו מקרוב, כמה שכל יום מחדש הוא תחושת בדידות נוספת, ומאבק בלתי נגמר. אבל בורא עולם מעיר אותך בכל בוקר מחדש, כי הוא מאמין בך שאת יכולה! האם לא ראוי שתאמיני גם את בעצמך?

מאחלת לך אושר אמיתי וסיפוק אינסופי,

ומתפללת עליך כל העת,

אחותך

תגיות:מכתבבת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה