בריאות ותזונה

מדהים: נעקצה על ידי 3,000 דבורים, ונרפאה מהמחלה

שיטת טיפול מופלאה בשם אפיתרפיה , שמשתמשת בארס דבורים לריפוי שלל מחלות - עזרה לרחל בת ה-77 להיפטר ממקל ההליכה, ושיפרה פלאים את מצבה הבריאותי. למי זה לא מתאים? קראו בכתבה שלפניכם

אא

לא רבים יודעים, אבל ישנו תחום ריפוי שלם בשם אפיתרפיה, שמשתמש בארס הדבורים, כדי לרפא שורה של מחלות ודלקות, שהרפואה הקונבנציונאלית לא תמיד יודעת להתמודד מולן. מי שחקרה את השיטה לעומק, ואף הביאה אותו לתודעת הציבור בספר שנקרא "מחלימים בעזרת דבורים", היא אורית קדר, שאף קנתה לה שם של אפיתרפיסטית יודעת דבר.

למרות שהספר כבר עזר לרפא מאות אנשים, עדיין מדובר בשיטה אזוטרית, שמטפלים ברחבי הארץ כמעט ולא משתמשים בה. מדוע? לדברי קדר, סיבה אחת היא הפחד של האנשים מלהיעקץ. השנייה נעוצה בעובדה שבניגוד לרפואה המסורתית, בה השתמשו רבות בשיטה - הרפואה המודרנית פשוט 'דילגה' על השיטה הזו, ולא נחקרה מספיק. "מי שמממן את רוב המחקרים בעולם הן חברות התרופות שנסחרות בבורסה, ולהן אין שום אינטרס לחקור את האפיתרפיה".

ומה יש לה לומר על הדרך הכואבת והבלתי נעימה שבה נעשה הטיפול? "נכון שעקיצה זה דבר כואב ולא נעים, שרובנו נמנעים ממנו. אבל אחרי שעוברים את זה מבינים שהמקום שורף בדיוק ל-30 שניות, והכאב עובר. זה לא כזה נורא, כמו שזה נשמע".

קדר מסבירה שהביקוש למוצרי כוורת שונים הולך וגדל, לא בכדי. "כל מה שהדבורה מייצרת הוא טוב לאדם, חוץ ממי שאלרגי למוצרים האלה כמובן", היא מסבירה. "וחוץ מנשים בהריון, סוכרתיים, אלרגניים, אנשים הסובלים מבעיות בכבד ובכליות ואחרים שסובלים ממחלות אחרות. בכל מקרה צריך להיוועץ ברופא מוסמך, לפני הפניה אלינו. מה שכן, אני יכולה לומר שאנשים רבים שמתקשרים אליי, כבר ניסו את כל השיטות האפשריות, ודבר לא עזר להם". בארס של הדבורה ישנם חומרים שבכוחם להשפיע על מחלות אוטואימוניות, מחלות דם ולב, טרשת נפוצה, זאבת, פיברומיאלגיה, מחלות נוירולוגיות ועוד.

מלבד קדר, שבעקבות ההתנסות שלה בשיטה החליטה לכתוב את הספר, גם רחל טירולר בת ה-77 מהגליל העליון, החליטה לתת צ'אנס לטיפול וספגה בגופה כבר 3,000 עקיצות. איך היא מרגישה כיום? "נפלא", היא אומרת. "הבריאות שלי השתפרה פלאים, עד כדי כך שכבר לא נזקקתי למקל ההליכה שלי יותר. היום אני גם צועדת שעה בכל יום, ושוחה. זו הרגשה נהדרת, לדעת שאני כבר לא מוגבלת".

תגיות:בעלי חייםמחלותרפואה אלטרנטיביתטיפולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה