חדשות בארץ

פערים עצומים במחירי הגלידות

בבדיקה שערכה המועצה לצרכנות התגלו פערים של עשרות אחוזים במחירי הגלידות ברשתות השיווק השונות. אל תקנו בלי להשוות מחירים

אא

התקופה שבה מכירות הגלידה מזנקות הן זמן טוב לבחון את המחיר שאנו מוכנים לשלם תמורתן. המועצה לצרכנות יצאה בימים אלו לבדוק את מחירי הגלידות ברשתות השיווק. הנתונים היו מפתיעים: עבור אותה הגלידה בדיוק היה ניתן למצוא פער של עשרות אחוזים במחיר בין רשתות השיווק השונות.

במועצה לצרכנות בדקו חמישה סוגים שונים של גלידות, ביניהן בד"ץ לה קרמריה 1.4 ליטר, וניל צרפתי חלבי קרמיסימו שטראוס 1.33 ליטר, שמנת בטעם וניל ג'ויה 500 מ"ל, ועוד שני סוגי גלידות נוספים.

במועצה דיווחו על כך שגילו פערים של אחוזים רבים בעלות של אותו המוצר בין הרשתות השונות. הפערים נעים בין 18% לעד פעם בלתי נתפס של 129%. כך היה ניתן לראות כי הגלידה המשפחתית הזולה ביותר שאיתרו במועצה לצרכנות הייתה ברשת 'חצי חינם' בעלות של 9.90 שקלים בלבד  - שמנת בטעם וניל ג'ויה 500 מ"ל. הגלידה המשפחתית היקרה ביותר מאותו סוג נמצאה ברשת מגה בעיר בעלות של 22.70 שקלים.

במועצה לצרכנות גם ערכו השוואה בין מחירי הגלידות בשנה זו למחירים בשנה שעברה, וניתן היה לראות כי רוב המוצרים נמכרים השנה במחיר נמוך מאשר בשנה הקודמת, בהפרש של עד 50%.  אך דווקא על רקע ההוזלה הזו היה קשה להבין את ההתייקרות של חלק מהגלידות ברשתות מסוימות.  

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, הגיב לממצאים: הפער בין הרשת הזולה ליקרה עומד על כ - 35% יותר מ -250 שקל על אותם המוצרים בדיוק. זו כבר סיבה טובה להשוות מחירים".

 

תגיות:המועצה לצרכנותגלידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה