חדשות בארץ

היום: אלאור אזריה לראשונה על דוכן העדים

היום ייפתח שלב הסנגוריה במשפטו של אלאור אזריה. ראשון העדים יהיה אזריה בעצמו, שיטען כי ירה לעבר המחבל משום שחשש לחייו ולחיי חבריו

אא

היום (ראשון) ייפתח שלב הסנגוריה במשפטו של אלאור אזריה, ויימשך שלושה ימים. במהלכם, תציג הסנגוריה את גרסתה אודות הירי שביצע החייל לעבר המחבל שביצע פיגוע דקירה בחברון.

בראשית העדויות, יעלה אזריה בעצמו, ויטען כי ביצע את הירי בשל חששו לחייו ולחיי חבריו. במהלך עדותו, יעומת אזריה בחקירה נגדית עם נציגי התביעה.

ייתכן כי אזריה ישתמש בממצאים מצולמים שתיעדו את האירוע, וינסה להוכיח באמצעותם כי אכן מדובר היה בסכנה של ממש. ישנה אפשרות, לעומת זאת, שאזריה יטען כי טעה בשיקול דעתו, שנגרם מהסיטואציה המורכבת אליה נקלע.

במקביל לעדותו של אזריה, יעלו על שולחן העדים קצינים בכירים שיעידו לטובתו. העדים צפויים לתאר את המציאות המורכבת, בה היה נתון החייל, רגעים ספורים אחרי פיגוע דקירה במרכז חברון.

האירוע התרחש ביום הפורים האחרון, לפני ארבעה חודשים. במהלך פיגוע דקירה לעבר חיילי צה"ל, ירה אזריה אל המחבל, עבד אל-פאתח אלשריף, ששכב על הארץ כשהוא מנוטרל.

בכתב האישום שהוגש נגד אזריה, האשימה אותו הפרקליטות הצבאית בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת חייל צה"ל. בכתב האישום נכתב: "האשם הנ"ל, בהיותו חייל בצה"ל, בסמוך לשעה 8:00 בבוקר של יום חמישי, 24 במארס 2016 (למניינם), או במועד סמוך לכך, בחסם ג'ילבר בחברון או במקום הסמוך לכך, גרם במעשה אסור למותו של אדם".

תגיות:בית המשפטהחייל היורהאלאור עזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה