חדשות בארץ

"ההוכחה להמשכיות של עם ישראל": אח נולד לפעוטה שנרצחה

אדווה ביטון, ששכלה את בתה אדל הי"ד, בפיגוע שהתרחש לפני שלוש שנים, ילדה אתמול בן. "הילד הזה יגדל לתוך האור של אחותו", אמרה היולדת

אא

חיים חדשים למשפחת ביטון: ד"ר אדווה ביטון, שאיבדה את בתה אדל הי"ד בפיגוע אבנים קטלני, ילדה השבוע למזל טוב את בנה השישי.

אדל ביטון הי"ד נפצעה אנושות בפיגוע שאירע במרס 2013, כאשר מחבלים יידו אבנים לעבר רכב המשפחה בצומת גיתי אבישר הסמוך לאריאל. אדל, אז בת שנתיים ושמונה חודשים, נפצעה באורח אנוש.

במשך שנתיים נאבקו בני המשפחה על שיקומה של הפעוטה, אך שנתיים לאחר מכן, לפני כשנה וחצי, נפטרה הילדה כשהיא בת 4 ושמונה חודשים.

אתמול, כשהיא נרגשת ובוכייה, אמרה האם אדווה, היולדת: "הרגשתי שאדל נכחה בלידה. אלו היו רגעים של סיעתא דשמייא, ואדל היתה שם לוודא שהכל יעבור בשלום. היא באה כדי לסייע לי, הרגשתי כאילו שאנחנו ישות אחת. גם ככה כל הזמן מתבלבלים וקוראים לי אדל".

"יש לה כוח ענק, לילדה שלי. כמה היא עשתה בשנתיים האלה, כמה כוח, כמה עוצמה, איך היא נגעה בלב של כולם, אז מה זה בשבילה לבוא ולעזור נקודתית לאמא שלה, והיא היתה שם בחדר הלידה, לגמרי היתה".

אדווה הוסיפה ואמרה כי "התינוק שזה עתה נולד הוא ההוכחה להמשכיות של המשפחה שלנו ולהמשכיות של עם ישראל, על אף אלו שרוצים לקום עלינו לכלותינו. אני מודה על התינוק הזה כל כך. אנחנו ממשיכים, אף אחד לא יעצור אותנו. הילד הזה יגדל אל תוך האור של אחותו, אותו אור שחשוב לי להעביר הלאה למי שזקוק לו".

כזכור, בשנים האחרונות הקימה אדווה את עמותת 'אדל' (אני עוזר לאחר), המקדישה את פעילותה למען משפחות ששכלו את ילדיהן בנסיבות טרגיות שאינן פעולות איבה, מתוך הבנת הצורך בהקמת מערך טיפולי דווקא למשפחות אלה.

תגיות:אדל ביטוןלידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה