חדשות בארץ

צעד רגלית מבלגיה לישראל במשך ארבעה (!) חודשים, רק כדי "לזכות לראות את ארץ הקודש

"היה לי חשוב לעשות עלייה לרגל לארץ הקודש, ונהניתי מאוד מהדרך אליה – גם עם הקשיים שחוויתי", כך התבטא השבוע וויטייר דו בוס, צעיר בלגי בן 24, שצעד רגלית במשך ארבעה חודשים תמימים, כדי להגיע ארצה

אא

האם הייתם מוכנים לצעוד ברגל במשך ארבעה חודשים, כדי לבלות בארץ אחרת למשך 10 ימים? ויטייר דו בוס, תייר מכפר הסמוך לבריסל, בלגיה – הצליח לעשות את זה ביג טיים. "מאוד חששתי ממה שאשבר מהדרך, אבל אני גאה בעצמי שהצלחתי לעמוד במשימה", אמר

הצעיר הבלגי וויטייר דו בוס, העניק משמעות אחרת לחלוטין למושג 'עלייה לרגל', לאחר שהשבוע הגיע לישראל לאחר צעדה רגלית של (לא פחות ולא יותר) ארבעה חודשים תמימים, מבלגיה לישראל.

על המסע היחידני שלו לארץ הקודש, התבטא דו בוס ואמר כי למרות החשש שהיה לו שמא יישבר מקשיי הדרך, היה חשוב לו לעמוד ביעד שהציב לעצמו, ולהשלים את המשימה – אליה יצא מיד לאחר שסיים את חוק לימודיו האקדמיים בפקולטה לכלכלה.

"20 הימים הראשונים למסע היו קשים מאוד", משחזר דו בוס, שבתחילה תכנן ללכת עד טורקיה ומשם לקחת מעבורת, אבל התוכנית השתנתה בגלל המצב הבטחוני ששרר שם. לבסוף החליט לעלות על מעבורת לאיטליה, לאחריה יוון, וקפריסין הייתה היעד הסופי שממנו עלה על טיסה לישראל.

כעת, משהמשימה הושלמה, דו בוס מרשה לעצמו לקבל את הטפיחה על השכם, ואומר: "היה לי חשוב לעשות עלייה לרגל לארץ הקודש, ונהניתי מאוד מהדרך אליה – גם עם הקשיים שחוויתי. אמנם חששתי מאוד שאשבר מקשיי הדרך, אבל סך הכל נהניתי מההליכה ואני שמח שהצלחתי לעמוד באתגר שהצבתי לעצמי. כל הישראלים מאוד נחמדים אליי, וזה משהו שאזכור כל החיים".

תגיות:מסעאתגריםצעיריםבלגיהעלייה לרגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה