חדשות בארץ

מחדל: האח התמכר למורפיום, וניתק אינפוזיות של חולי סרטן

חקירה משטרתית נפתחה נגד אח שמועסק בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, בעקבות החשד כי נהג לנתק חולים קשים (כולל חולי סרטן) מהאינפוזיה, ולגנוב את המורפיום שקיבלו

אא

בית החולים 'סורוקה' רחש כמרקחה ביממה האחרונה, לאחר שאח שהועסק בבית החולים נלקח לחקירה בחשד שגנב משככי כאבים חזקים כמו מורפיום וקודאין, שניתנו לחולי סרטן כמו גם מחלות קשות אחרות.

היות והאח נתפש בעיני הצוות הרפואי כאח 'מסור', הפתעה גדולה אחזה בקרב הקולגות שלו למשמע ה'שיטה' בה עבד, במחלקה פנימית א': ללא כל הודעה מוקדמת, נהג האח להיכנס לחדריהם של חולי סרטן וחולים אחרים במצב קשה, ניתק את האינפוזיה מגופם והעביר אותה אל גופו.

תפיסתו התאפשרה לאחר שמשפחות החולים שמו לב לעניין המטריד, ופנו להנהלת בית החולים בבקשה לברר מדוע האח נוהג כך. במשך זמן מה עקבה ההנהלה אחר התנהגותו של האח, ואז הוחלט פה אחד לעצור הזמנות של תרופות חדשות, ולבדוק לעומק מה עלה בגורלן של אלו הישנות.

לא עבר זמן רב עד שהאמת יצאה לאור והאח הודה כי גנב את התרופות היות והתמכר לסמים ומשככי כאבים קשים, ומצא לנכון 'להשתמש' בתרופות הזמינות שסיפק בית החולים לחוליו.

בית החולים בתגובה למקרה המצער: "האח הושעה מתפקידו מיידית, ותלונה נגדו הוגשה במשטרה. כעת מתבצע תחקיר מעמיק של המקרה עם גורמים שונים, בין היתר מול משרד הבריאות".

תגיות:תרופותבית חוליםגניבהחולי סרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה