חדשות בארץ

אסון: שני חיילים נהרגו מפיצוץ רימון, ושלושה נפצעו

תאונה מצערת הובילה למותם של שני חיילי צה"ל ששירתו בגזרת החרמון. באירוע נפצעו שלושה חיילים נוספים

אא

אסון בצפון: שני חיילים נהרגו מפיצוץ רימון בכניסה למוצב הסמוך למג'דל שמס. בנוסף, חייל נפצע באורח בינוני ושניים נפצעו באורח קל. החיילים הם שלמה רינדנאו בן ה-20 וחוסאם טאפש בן ה-24, שניהם מגדוד 601 של חיל ההנדסה הקרבית.

האירוע התרחש בשעה 7:10 בבוקר. כוח שהיה בסיור הגיע לכניסה למוצב, כאשר טפאש נהג ברכב. בהגיעם למוצב לקח טאפש מסיבה בלתי ברורה רימון, יצא מהרכב והתקרב אל המפקד. לאחר מספר שניות התפוצץ הרימון וטאפש נהרג במקום. יחד עמו נהרג גם שלמה רינדנאו אשר היה באותה עת מחוץ לרכב. מפקד הסיור נפצע באורח בינוני, ושני החיילים שישבו מאחור נפצעו קל.

שלמה רינדנאו בן ה-20 עלה לארץ לפני כשנתיים מניו ג'רזי. הוריו הם נצר לשושלות מפוארות של אדמו"רים, ואביו – הרב מרדכי רינדנאו, הינו רב מוכר בקהילה המקומית ואף הוציא לאור את הספר 'אדמו"רי טשערנאביל'. בפטירתו הותיר שלמה אחריו זוג הורים ושמונה אחים ואחיות.

ג'ף, אחיו של שלמה המתגורר בארץ, סיפר: "שלמה היה ילד שכולו אהבה ונתינה. הוא הגיע שנה מוקדם יותר לארץ לפני הצבא, כדי להתנדב ולעזור".

בצה"ל עדיין מנסים לחקור את נסיבות התאונה, וכחלק מכך מתשאלים את החיילים שהיו בחלקו האחורי של הג'יפ. במקביל נבדק מה הוביל לכך שהנהג החזיק ברשותו רימון, בניגוד לפקודות המקובלות.

הלווייתו של רינדנאו צפויה להתקיים מחר (יום שני) וזאת לאחר שמשפחתו תטוס לארץ במהלך הלילה. האח ציין כי לא היו ספקות בנוגע למקום הקבורה, שכן היה ברור כי שלמה שלחם למען ארץ ישראל, ייקבר כאן, בארץ ישראל.

תגיות:מג'דל שמסחיל ההנדסהשלמה רינדנאו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה