מעניין

גם אצלכם הנמלים מטיילות על השיש? קבלו 5 דרכים להיפטר מהן

מתחילים להרגיש שהנמלים הם בעלי הבית, ואתם אורחים? קבלו 5 דרכים יעילות ביותר, טבעיות ברובן, להתמודד עם נמלים

  • י"ד אלול התשפ"א
אא

1. הדברה ביתית
קיימת כמובן אפשרות ההדברה הכימית. מצויים מספר חומרים כימיים נגד נמלים, אשר ניתן להשתמש בהם ולהדביר את האורחים הבלתי קרואים. יש להקפיד על אמצעי הזהירות הרשומים על האריזה, להרחיק ילדים קטנים מהבית, לנקותו היטב ולרסס. הקפידו לרסס בכל הבית: על המשקופים, אדני החלונות, מתחת למקרר, מאחוריו וגם בתוך ארונות המטבח. נסו לזהות את הקן שלהן ורססו לתוכו בנדיבות. לאחר הריסוס אווררו את הבית ופתחו חלונות. 

2. רססו שמני מנטה, קינמון ונענע
לפני שפונים לאופציות הכימיות, נסו להיפטר מהנמלים בעזרת החומרים הזמינים המצויים בטבע המופלא. מסתבר שהנמלים נרתעות מנענע, מנטה וקינמון. השתמשו בשמנים המדיפים ריחות מרעננים אלו, ורססו במקומות בהם איתרתם נמלים. ניתן, לחילופין, לנגב את המשטחים, המושכים אליהם נמלים, בסמרטוט הספוג בשמן.

3. טלק
טלק משמש כחומר שמרחיק נמלים. מומלץ לפזר פזרו אבקת טלק על הנתיב שלהן ובתוך הקן. הטלק, שנמצא גם בגיר, הוא בעל תכונות הדוחות נמלים. במידה וזיהיתם את המקום ממנו מגיעות הנמלים, שפכו שם כמות גדולה יותר של טלק. אפשר לשרטט באמצעות הגיר, קו בשביל בו רגילות הנמלים לצעוד.

4. חומץ
חומץ, המצוי בכל בית, אינו חביב כלל על הנמלים. הוא פוגע בחוש הריח שלהם, ומקשה עליהם להתמצא בסביבתן. כדי להיפטר מהנמלים, מהלו במי השטיפה חומץ. במידה והבחנתם בפינות או בסדקים מהם יוצאים הנמלים, שפכו שם חומץ בכמות נדיבה.

5. קפה שחור
נמלים לא אוהבות קפה. נסו, תיווכחו ותיהנו. כדי להיפטר מהנמלים, פזרו גרגרי קפה שחור במקומות בהן הנמלים מתאכסנות בביתכן. 

תגיות:נמליםהדברהקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה