ונשמרתם

הכירו את המוצרים שיסייעו לכם לא לשכוח את התינוק ברכב

הטרגדיות האחרונות, בהן מצאו ילדים רכים את מותם ברכב הלוהט, זעזעו את כולנו. ודאי תרצו לשמוע על מספר מוצרים שיעזרו לכם להימנע מלשכוח את היקר לכם מכל, ברכב

אא

הטרגדיה הקשה אתמול, במהלכה מצאה את מותה באר הורוביץ ז"ל, בת שמונה חודשים בלבד, גורמת לכל הורה לחפש אביזר שיזכיר לו את האוצר היקר שנמצא ברכב. הכירו חמש מוצרים פשוטים ויעילים שיסייעו לכם להימנע מלשכוח את התינוק, הישן בשלווה במושב האחורי, ולהציל את חייו.

1. בייבי קיפר

"בייבי קיפר" הוא מוצר, המורכב משתי יחידות ביניהן קשר אלחוטי: יחידת ילד/תינוק (משדר) ויחידת הורה (מקלט). ע"י הפעלת מתג פשוט ביחידת הילד, יחידת ההורים תתריע באמצעות צפצוף, רטט וחיווי במידה ונוצר מרחק של 3 מטרים בממוצע בין שתי היחידות.

כאשר חלילה יצא ההורה מהרכב, והתינוק יישאר בתוכו, מכשירו של ההורה יתריע על כך. המכשיר משווק ברשת "שילב", ומחירו 250 שקלים.

2. Baby Seat'er

Baby Seat'er היא מערכת, הבנויה על חיישנים ש"בודקים" את הימצאות הילד בתוך כיסא הבטיחות ויכולה לתמוך בעד ארבעה כיסאות. היחידה שמתחברת לכיסא היא פשוט משטח ישיבה חכם. יחידה נוספת היא שלט רחוק שמתחבר למפתח הרכב. אם ההורה מתרחק מהרכב והילד נותר בפנים - המערכת יודעת לזהות את זה ולהתריע על כך תוך פחות מדקה באמצעות צפצוף חזק. המכשיר פועל באמצעות סוללה, מובנית בתוך השלט.

רמת הדיוק של המערכת גבוהה מאוד, ויש לה תקני בטיחות וחשמל אירופים. המחיר: 200-100 שקל, ו-25 שקל לכל ילד נוסף.

3. Kidetect

Kidetect הוא מנגנון נוסף, המיועד אף הוא למניעת שכחת ילדים ברכב. המוצר, המיועד להתקנה ברכבים פרטיים וברכבי הסעות, יכול לתמוך בעד 10 נוסעים כולל הנהג. המערכת מבוססת על חיישנים המותקנים במושב הנהג ובמושב הנוסעים. כאשר מזהה המערכת מצב חירום, שבו נשכח ילד, היא מפעילה אזעקה ופותחת אוטומטית את ארבעת חלונות הרכב.

4. Baby Reminder

Baby Reminder הוא מוצר המשווק בימים האחרונים על ידי 'איחוד הצלה'. הארגון מייבא את המכשיר מארה"ב ומציע אותו לציבור במחיר עלות.

המכשיר, שנקרא בארה"ב Ride & Remind, מתחבר למתג ההתנעה ברכב ולשתי הדלתות האחוריות ברכב. במידה והנהג פתח את אחת משתי הדלתות האחוריות לפני הנסיעה, המערכת משערת כי במושב האחורי יושב ילד. בתום הנסיעה, וסגירת מתג ההתנעה של הרכב, המערכת מצפצפת עד לפתיחת אחת מהדלתות האחוריות. אם הנהג לא נשמע לצפצוף ועזב את הרכב, מערכת האזעקה מתחילה לפעול ולהתריע.

המעוניינים במכשיר, שכבר הוכיח את עצמו במציל חיים, מוזמנים לפנות ל'איחוד הצלה' באמצעות המייל: Reminder@1221.org.il, ולהצטרף לקבוצה.

5. חגורת "אל תשכחני"

חגורת "אל תשכחני" היא מוצר פשוט ויעיל, שנמכר בסניפי 'יד שרה'. החגורה מחוברת באמצעות תפס בשני חלקיה, מולבשת בחלקה האחד על חובקי ההגה ובחלקה האחר על צרור המפתחות. נהג הנכנס עם תינוק או ילד לרכב, מקליק בין שני חלקי החגורה, וכשהוא מגיע ליעדו הוא לא יוכל להוציא את המפתח ממתג ההצתה ולקחת אותו, בלי להפריד את הצרור מהחגורה המזכירה לו: "אל תשכחני - יש תינוק ברכב". את החגורה ניתן להשיג בכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ בתרומה מומלצת של 10 ₪.

 

תגיות:שכחת ילדים ברכבטרגדיהזהירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה