חדשות בארץ

מצבה של הדס לוי בת ה-5 מוסיף להיות קריטי. אנא התפללו

מצבה של הילדה שנפגעה אנושות בתאונה מוסיף להיות קשה. בתוך כך, נהג המשאית שהוביל את הטרקטור יובא הבוקר להארכת מעצר

אא
מצבה של הדס בת ה-5 שנפצעה אנושות בתאונת הטרקטור מוסיף הבוקר (חמישי) להיות קריטי. קרובי המשפחה קוראים לציבור בתחינה שיקרעו שערי שמים לרפואתה של הדס בת אבישג בתוך שאר חולי ישראל.

הדס לוי בת ה-5 נפצעה אנושות בתאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול בכניסה לחשמונאים, כאשר הטרקטור בעל המשקל העצום נפל על גופה הרך. כוחות ההצלה חילצו את הקטנה מתחת הכלי הכבד כשהיא פצועה אנושות.

ד"ר מרינה רובינשטיין, רופאה בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'שיבא', מסרה לכלי התקשורת: "הילדה בת ה-5 עברה פעולות החייאה ממושכים בזירת התאונה ובחדר מיון. מצבה כרגע מוגדר קריטי, ומוקדם עדיין לדעת האם הפגיעות והנזק שספגה הן בלתי הפיכות".

אבישג, אמה של הדס, ראתה את המשאית שנסעה במהירות מופרזת, וברחה באינסטינקט. בעקבות כך נפצעה באורח קל בידה, ושוחררה מחדר המיון לאחר מספר שעות.

התאונה הקשה גבתה את חייה של האישה חנה גאולה דוויק ע"ה, בת 65 מקרית ספר. המנוחה חיתנה את בנה שלומי לפני כשבוע וחצי, ובימים האחרונים הסתיימו חגיגות ה'שבע ברכות'.

במהלך ההלוויה הכואבת, נשא דברי הספד מרגשים בנה, הזמר משה דוויק: "אמא, ליווית את שלומי בחתונה, אני אלווה את ישי... מה יהיה על אבא, על כולנו, על האחים והאחיות כל המשפחה.

"אני לא יודע לדבר אני רק יודע לשמח אנשים ולשיר, אני רוצה לבקש ממך בשם כולנו ובשם כל המשפחה מחילה וסליחה אם לא התנהגנו בך כראוי. אנא ממך, תתפללי עלינו למעלה, תבקשי על כולנו, על כל עם ישראל שתתקרב הגאולה ויבנה בית המקדש בתחיית המתים".

בתוך כך, נהג המשאית שהובילה את הטרקטור יובא הבוקר (רביעי) לדיון אודות הארכת מעצרו. 
תגיות:הדס לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה