חדשות בארץ

חשד לניסיון דריסה ליד ירושלים. אין נפגעים בקרב כוחותינו

רכב פלסטיני ניסה לדרוס לוחמי מג"ב, שפעלו באזור א-ראם שמצפון לירושלים. הלוחמים ירו לעברו והפיגוע נמנע בחסדי שמים

אא
ניסיון פיגוע מצפון לירושלים: הבוקר (רביעי) זיהו לוחמים של משמר הגבול, שפעלו באזור א-ראם שמצפון לירושלים, רכב פלסטיני שנסע לכיוונם, במטרה לדרוס אותם.

הלוחמים הגיבו באש. כתוצאה מהירי, נהרג אחד הנוסעים ונוסע אחר נפצע. נוסע נוסף, ששהה ברכב, נתפס על ידי כוחות הביטחון והועבר לחקירה.

בקרב כוחותינו לא היו נפגעים.

ניסיון הפיגוע הנוכחי מצטרף לפיגוע הירי שהתרחש במוצאי השבת האחרונה בצומת ה- שבגוש עציון. מחבל ערבי פתח באש לעבר רכב ישראלי, בו נסעה משפחה בת שמונה נפשות.

בחסדי שמים גלויים ובאורח לא ברור, לא הצליח המחבל לירות. רק כאשר הרכב עבר את הצומת, הצליח המחבל לירות לעברו שלושה קליעים ונמלט. מהירי נפצע אבי המשפחה ברגלו, באורח קל-בינוני. בני המשפחה, ששהו כאמור ברכב בשעת הפיגוע, לא נפגעו כלל. "השם עשה לנו נס גדול", סיפר הפצוע לכלי התקשורת מבית החולים 'שערי צדק'. "אם היה מצליח לירות בגלגל, הוא היה בא ומרסס את כולנו".

לפני פחות משבועיים נרצח הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד בפיגוע ירי לכיוון רכבו. הפיגוע הקשה, במהלכו נרצח מיכאל, אב לעשרה, התרחש ביום שישי אחר הצהריים בדרום הר חברון. מיכאל הי"ד, אשתו חוה ושניים מילדיו נסעו ברכב המשפחה, כאשר מחבלים פתחו באש תופת לעבר החלון הקדמי של מכוניתם. כתוצאה מפגיעתו הקשה של האב שנהג ברכב, התהפכה המכונית, מה שהעצים את הפגיעה בבני המשפחה.

יום קודם לכן נרצחה הילדה הלל-יפה אריאל הי"ד בת ה-13, בעודה ישנה. מחבל בן 17 חדר לביתה שבשכונת החרסינה בקרית ארבע ודקר אותה. הלל נפצעה אנושות, ונפטרה זמן קצר לאחר מכן. במהלך ההשתלטות על המחבל, נפצע שוקי גלבוע, איש כיתת הכוננות בקרית ארבע, באורח קשה, ואיבד את הראיה עינו הימנית. 
תגיות:פיגוע דריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה