חדשות בארץ

טרגדיה בערד: פעוטה נשכחה ברכב – ומתה

תינוקת כבת שישה חודשים מצאה היום את מותה ברכב בחום הלוהט, באזור התעשייה של ערד, לאחר שעל פי החשד נשכחה בו בידי סבתה

אא

שוב תינוקת שנשכחה ברכב: היום (שלישי) נשכחה תינוקת כבת 6 חודשים במשך מספר שעות ברכב באזור התעשייה בערד. על פי החשד, התינוקת נשכחה בידי סבתה, וצוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותה.

לפי הערכה, התינוקת חולצה לאחר ששהתה ברכב שלוש שעות, ונמצאה כשכבר הייתה חסרת דופק ונשימה.

אימה של התינוקת, שעובדת באזור, נמצאה בזירה. מתחקיר ראשוני עולה כי סבתה של התינוקת הסיעה את האם למקום עבודתה, ועל פי התכנון, מאוחר יותר היתה אמורה לקחת את התינוקת למעון שבו היא מטופלת. אולם לדאבון הלב, נשכח הדבר ככל הנראה מזיכרונה של הסבתא, והיא נסעה ישירות למקום עבודתה, ושכחה את התינוקת בתוך הרכב.

מאוחר יותר, עובר אורח שהגיע למקום וזיהה את הפעוטה ברכב, הזעיק את צוות מד"א. הפרמדיק שטיפל במקרה, בוריס מנטו, סיפר כי "ראיתי תינוקת כבת חצי שנה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני מכת חום קשים. התחלתי מיד להעניק לה טיפול מציל חיים ולבצע פעולות החייאה ובמקביל הגיעה ניידת טיפול נמרץ, שם המשכנו את פעולות ההחייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. כאב לילדים קטנים המראה היה קשה מאוד ומזעזע אנחנו קוראים להורים לעשות כל מה שרק אפשר על מנת לא להגיע למצב טראגי שכזה".

יצוין, כי מתחילת השנה מצאו את מותם כבר ארבעה ילדים בדרך זו, לאחר שנשכחו ברכב. מנתוני ארגון בטרם עולה כי בשמונה השנים האחרונות אירעו 399 מקרים , בהם היו מעורבים לא פחות מ-448 ילדים, ש-22 מתוכם הסתיימו במוות.

תגיות:חדשות היוםתינוקת נשכחה ברכבבטיחות בדרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה