חדשות בארץ

הרוגת תאונת הטרקטור: חנה גאולה דוויק ע"ה, בת 65

ההרוגה בתאונת הטרקטור הבוקר (שלישי) בכניסה למודיעין עילית היא חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של הפייטן משה דוויק, זמר שמחות מוכר בציבור החרדי

אא

ברוך דיין האמת: חנה גאולה דוויק ע"ה, בת 65, היא ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית, במהלכה התהפך טרקטור ונפל ממשאית נוסעת. חנה גאולה ע"ה היא אמו של זמר השמחות האהוב משה דוויק.

התאונה הקשה אירעה הבוקר (שלישי) בסמוך לכניסה חשמונאים, ליד מודיעין עילית. הנפטרת, תושבת מודיעין עילית, נפגעה באורח קשה מאוד. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה.

מן המשטרה נמסר כי מחקירה ראשונה של התאונה הקשה נראה כי נהג המשאית נסע במהירות מופרזת. בעקבות המהירות, הטרקטור עף, התהפך ומחץ את העוברים ושבים.

בתאונה המחרידה נפצעה ילדה בת 5 באורח אנוש. אמה של הילדה נפצעה באורח קל, ושתיהן פונו לבית החולים 'שיבא' בתל השומר. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל, ושניים נוספים לקו בחרדה.

קובי רוזנשטיין, מתנדב במד"א ו'איחוד הצלה', שטיפל בפצועים, סיפר כי מדובר באחת התאונות הקשות שראה בחייו. "המראה היה מזעזע. ילדה קטנה ללא הכרה, כאשר הכלי העצום הזה נפל עליה". לאחר מאמצי החייאה ממושכים, בחסדי שמים שב הדופק לילדה הקטנה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתם השלמה של הפצועים. שם הילדה לתפילה: הדס בת אבישג בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:טרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה