חדשות בארץ

שולי ומיכל רנד זקוקים לעזרתנו: פרויקט למען האמן האהוב

שולי רנד, אחד מהיוצרים הבולטים ביותר של תרבות יהודית, שקירב יהודים רבים בהופעותיו המרגשות, זקוק כעת לעזרתנו

  • ו' תמוז התשע"ו
אא

שולי רנד, אחד מהיוצרים הבולטים של תרבות יהודית, הוא אמן אהוב ומוכר. רנד, נשוי למיכל ואב לשבעה ילדים, זקוק כעת לעזרתו של עם ישראל. "נקלענו לחובות כבדים מנשא", אמרה מיכל, רעייתו.

גילי קצנלבוגן החליט להרים את הכפפה. "קיבלתי את הסכמתם של שולי ומיכל בכתב, כדי להעלות את הקמפיין הזה. זו הזדמנות של כולנו לעזור", כתב בעמוד הפייסבוק שלו, וביקש את התגייסותו של עם ישראל עבור האמן האהוב.

בעמוד הפרויקט, מובאים דבריה של מיכל: "כבר 12 שנה, שאנחנו מנסים להתמודד עם חובות עצומים בהוצאה לפועל, חובות שנוצרו מחזון להקמת תיאטרון יהודי, שיבטא אומנות שבאה מהנשמה ומהחיבור למקורות האמונה והמורשת היהודית... מתוך הרגשת ייעוד ושליחות מכרנו את הבית שלנו, והאמנו בעשייה ובחזון".

מיכל מתארת את הכישלון העסקי: "לצערנו, כשלנו. העדר תמיכה, תקציבים, והתנהלות עיסקית תמימה הובילו אותנו למשבר כלכלי עמוק, ממנו על אף כל הניסיונות והעבודה הקשה, לא הצלחנו להיחלץ".

משפחת רנד מצאה את עצמה ללא קורת גג. "מצבנו קשה, שאין בפינו מילים לתאר את התחושות הקשות והחרדות העוברות על ילדינו ועלינו. לא האמנו שאפשר להגיע לתחתית כזאת", כתבה מיכל. "אנשים שעובדים קשה למחייתם, אך מול הריביות המטורפות, הנושים וההגבלות העיסקיות אין מוצא. כשלנו וכשל כוחנו".

במסגרת הפרויקט, מציע קצנלבוגן ליהודים טובי לב לרכוש כרטיסים לשני המופעים של שולי: "ת'מבינ'תי" – שהוא מיני מחזמר, פרי עטם של שולי רנד ואיתן בלום, וכן למופע ההשקה הראשון שייערך מיד עם צאתו של האלבום החדש של שולי.

היכן ייערכו ההופעות? "מיקום ההופעות ייקבע לפי כמות הכרטיסים שתרכשו", כותב קצנלבוגן. "ככל שתפיצו את הקמפיין ותצטרפו אלינו, גדל הסיכוי שניפגש בקיסריה".

"כספי הגיוס יועברו במלואם לחשבון נאמנות שינוהל ע"י עו"ד עבור משפחת רנד", מצוין בעמוד הפרויקט.

נכון לשעה זו נתרמו כבר 119,000 ₪. השתתפו גם אתם בפרויקט התמיכה במשפחת רנד.

 

תגיות:שולי רנדצדקהפרויקט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה