חדשות יהדות

הכדורסלן עומרי כספי: "הרב עדס איש צדיק וטהור"

שחקן הכדורסל הבינלאומי עומרי כספי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה, בה הוא נראה כשהוא עטוף בטלית ותפילין בשעת תפילת שחרית

אא

שחקן הכדורסל הבינלאומי עומרי כספי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה, בה הוא נראה כשהוא עטוף בטלית ותפילין בשעת תפילת שחרית.

על יד התמונה המרגשת, כתב כספי כך: "לפני מספר ימים זכיתי לפגוש את הרב יעקב עדס. איש צדיק טהור. דיברנו על הזכות של תפילין, שבת, כשרות, צניעות, ערכים, דרך ארץ ועוד. כמה למדתי מהאיש העניו הזה. מתפלל על עם ישראל ולעולם לא יגיד מילה רעה".

"כששאלתי איך הרב שומר על צניעות למרות הגאונות האדירה שלו בתורה, הוא ענה: "אני יודע כמה גדולים ממני היו רבותיי..." והדגיש שצריך ללמוד יותר ויש המון להתקדם. בטוח שכל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו".

עוד כתב כספי בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא "מודה כל בוקר על מה שיש לי ומה שאין, ובטח על הזכות ללמוד מאנשים כאלה מדהימים".

עומרי כספי, אחד מגדולי השחקנים היהודים והישראלים בעולם, מתקרב ליהדות מזה תקופה ארוכה. הוא נמצא בקשר קרוב עם רבנים מוכרים, כמו הרב יוסי מזרחי, ומקפיד להניח תפילין כל בוקר.

"הייתי מוכן לתת את חיי כדי לשמור על הדת", אמר בעבר לאתר mako. "אמונה היא דבר מאוד אישי, ואני לוקח את זה למקום בו אני יודע שיש כוח עליון ששומר ומכוון אותנו בחיים. הידיעה הזו מרגיעה אותי – גם ברגעים הטובים וגם ברעים".

"למעשה", הוסיף, "כשמגיע רגע קשה, נוטים לברוח לכיוון של אלוקים. כשטוב – קל נורא להנות ולשכוח מזה. חשוב לי למצוא את האיזון ולהישאר באמונה גם כשטוב וגם כשרע". על התקרבותו ליהדות סיפר כספי כי הוא מניח תפילין בכל בוקר, מקפיד על קידוש בליל שבת, וסעודה עם אוכל כשר. "הלוואי שהייתי יכול לעשות יותר", אמר.

עוד סיפר השחקן כי "לפני המשחק אני מבקש מאלוקים שישמור עלי, ומתפלל בתוך עצמי על דברים אישיים. זה נותן לי ראש שקט". עוד אמר כי "כל בוקר אני אומר תודה על כל מה שיש לי ועל מה שאין לי, וזה נותן לי כוח להמשיך קדימה, מייצב אותי, מרגיע".

תגיות:התקרבות ליהדותעומרי כספי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה