חדשות בארץ

היום: בית המשפט קבע את עונשו של המחבל מארמון הנציב

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע היום את עונשו של המחבל שביצע את הפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב באוקטובר אשתקד, במהלכו נרצחו שלושה בני אדם, וגזר עליו שלושה מאסרי עולם מצטברים

אא

גזר דין ניתן היום למרצח בפיגוע בארמון הנציב: בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום על בילאל אבו-גאנם, המחבל שביצע את הפיגוע באוטובוס בארמון הנציב, עונש של שלושה מאסרי עולם מצטברים.

כזכור, הפיגוע התרחש באוקטובר אשתקד, ובמהלכו נרצחו שלושה בני אדם: אלון גובברג, חיים חביב וריצ'ארד לייקין הי"ד, שמת מפצעיו מאוחר יותר.

בנוסף לעונש שנגזר עליו, קבע בית המשפט כי אבו-גנאם, תושב הכפר אבו מוכבר, ייאלץ לרצות עוד 60 שנות מאסר נוספות, ולפצות כל אחת ממשפחות הנרצחים ב-250 אלף שקלים; את הנפגעים האחרים ב-150 אלף שקלים כל אחד, ואת נהג האוטובוס ב-100 אלף שקלים נוספים.

אבו-גנאם אמנם הורשע במיוחס לו כבר בחודש שעבר, ומאז הושג הסדר טיעון עם הפרקליטות. אולם בפתח המשפט, הציגה הפרקליטות את הסדר הטיעון שהושג, אולם השופטים סירבו לקבלו ולאשר אותו, לאחר שהנאשם סירב להודות בפני בית המשפט במיוחס לו, ובית המשפט סירב להסתפק בהודאה שנמסרה מפי סנגורו. משכך, גזר היום בית המשפט המחוזי את עונשו. 

תגיות:ארמון הנציבפיגועטרורחדשות היום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה