חדשות בארץ

חברו של אזריה: "אלאור פעל נכון. חששנו ממטענים"

הבוקר העיד חברו לכוח של אלאור אזריה: "המדינה לא נתנה גב לאלאור. הוא לא חמום מוח. הוא איש טוב שעוזר המון"

אא

בדיון במשפט החייל מחברון העיד סמל מ', שנראה בסרטון מקבל מאזריה את הקסדה לפני הירי. בחקירותיו במצ"ח סיפר שאזריה אמר שמגיע למחבל למות. אבל על הדוכן הוא העיד: "יכולה להיות פצצה על המחבל. המדינה לא נתנה לו גב". המשפחה גייסה ברשת יותר מ-400 אלף ש' למימון ההגנה המשפטית

היום (שני) ממשיך משפטו של אלאור אזריה, שירה במחבל פצוע בחברון לפני כמה חודשים. הבוקר עלו על שולחן העדים שני לוחמים מגדוד שמשון של חטיבת כפיר, שהיו במקום בשעת הפיגוע.

סמל מ', חברו לכוח, הוא מי שנראה בסרטון כמקבל מאזריה את קסדתו לפני הירי, והוא מהמעטים בכוח שראו מקרוב את הרגעים המכריעים. על דוכן העדים אישר מ' את העדות שמסר במצ"ח, ולפיה אזריה אמר לו שהמחבל דקר חבר שלו ולכן מגיע לו למות, אך הוסיף: "בהתחלה חשבנו שמה שאלאור עשה היה חמור, ורק אחרי שהבנתי שיכולה להיות פצצה על המחבל, הבנתי שאלאור פעל נכון ולפי אינסטינקט".

מ' התקשה לדבר, וביקש לכתוב את דבריו על דף. "המדינה לא נתנה גב לאלאור", כתב. "הוא לא חמום מוח. הוא איש טוב שעוזר המון". על השירות בחברון הוסיף: "אף שלא קיבלנו הדרכה על מטענים, אלאור ואני חששנו ממטענים".

בתוך כך, הלילה, בתוך 12 שעות, הצליחה משפחתו של אזריה היורה לגייס את מלא הסכום שביקשה - 400 אלף שקלים - באמצעות גיוס המונים באתר headstart. מעט לפני השעה 8:30, כ-12 שעות לאחר פתיחת מבצע גיוס הכספים - כבר הצטבר סכום של 411 אלף שקלים, יותר ממה שביקשו ההורים.

אמו של אלאור אמרה בסרטון שמופיע בדף הקמפיין: "מאמא לאמא, אנא מכם עזרו לי להוציא לי את הילד שלי חזרה הביתה. המדינה נטשה אותו. זה בן הזקונים שלי וכבר שלושה חודשים הוא לא איתי".

עו"ד שרון גל, איש התקשורת שמסייע למשפחה, כתב: "ב-12 שעות, רובן בלילה, העברתם מסר מהדהד: עם ישראל תמיד יתלכד סביב לוחמיו, באהבה עצומה, בעוצמה מסחררת, עם לב ענק. פשוט מדהימים. עם ישראל חי, אוהב אתכם".

גל הוסיף וכתב כי "אני מבקש להבהיר: כל שקל שיגויס מעבר ליעד יישמר בחשבון העמותה למען חיילי צה"ל ויבטיח ללוחמינו האהובים - לעולם לא תהיו לבד, תמיד נדאג לכם, ניתן לכם גב ולב ענק".

 

 

תגיות:אלאור אזריהטרורחברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה